Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av BeaTris - 19 oktober 2007 21:09

Jag hann se en låt i Idol, men jag gråter inte för det. K har haft lite svårt att komma till ro.....trots att han fick sova i min säng. Nu har jag legat brevid & kämpat mot sömnen, känns tidigt att somna innan 21. Få se om jag ska sitta uppe en stund eller göra mig klar för sömnen jag med, är ju ganska trött måste jag medge.....som vanligt känns det som. Det här blir det sista för min del ikväll, jag återkommer imorrn. Godnatt & sov gott.


Kram E

Av BeaTris - 19 oktober 2007 19:03

Jag får ta & be om ursäkt, jag missförstod min dotter.....hon skulle ringa när hon kom hem från kalaset, vilket hon gjorde. Nu har hon varit hemma & hämtat övernattningsväskan & åkt igen. K ligger på soffan & tittar på Bobster eller vad det heter. Han verkar trött & får kolla en stund till innan nattningsproceduren börjar.


Känner redan nu att det inte blir sent ikväll för min egen del. Jag har lite att styra med imorrn så jag måste komma upp lite skapligt, jag vaknar ju oftast tidigt av mig själv men får nog ställa klockan för säkerhets skull men inte på 06.10 i allafall.


Kram E

Av BeaTris - 19 oktober 2007 16:40

Jag förstår inte, missförstår jag min dotter eller lyssnar hon helt enkelt. Hon fick lov att följa med M på kalas idag, det var visst någon som fyllde år. Sen ville hon även sova över men jag sa att det tar vi idag. Jag tycker inte hon förtjänar att sova över nu, för som jag minns det eller fattade det så skulle dom komma hit först eller I skulle åtmninstone ringa hem innan dom stack iväg. Nu ringde jag & visst är dom på kalaset. Det känns som I skiter totalt i vad jag säger & det känns som det kan ta hus i helvete ikväll igen.....tyvärr. Jag orkar inte, kan det vara så svårt att i allafall ringa & säga Hej Mamma, är hemma från skolan nu, vi är hos M


Nu är det sista chansen hon får, en gång till & hon får inte umgås med M när hon är hos mig.....det får bli pappas bekymmer & ta hand om den ungen hon förvandlas till. Jag blir bara förbannad & förvandlas till Elaka Mamman.


Kram E

Av BeaTris - 19 oktober 2007 14:22

Tja, det går ju framåt om än sakta. Har nu varit & handlat till kalaset imorrn, så senare i eftermiddag eller imorrn bitti ska jag göra en tårta, har en liten idé om hur den ska se ut.....får skaffa bildbevis när den är färdig.


Städningen tar sin tid, har klarat av tre rum & kök. Bara hall, ett rum, toalett & badrum kvar. Tar lite dammning, dammsugning & torkning av golv sen får det duga, det är ingen städinspektion som ska hälsa på.


Kram E




Av BeaTris - 19 oktober 2007 10:14

Det går inget bra med städningen, jag behöver en ordentlig spark där bak. Jag har tankarna på annat håll, jag måste skärpa till mig & stänga till lite. Fick ett mail imorse, längre än vad många andra skriver & ändå bad han om ursäkt för att det blev kort. Jag har ingen aning om vad det blir av det här, men det känns verkligen positivt & jag hoppas återigen på att det ska bli min tur nu.....min tur att träffa rätt & inte en oseriös idiot. Det som är så härligt är att det verkligen är den där wow-känslan jag vill känna, inte det känslan av att det kanske kan vara något.


Missförstå mig rätt nu men jag vill att helgen ska ta slut, jag vill att det ska vara Söndag så jag blir fri & singel. Jag är nyfiken på att se om vi får till en träff, jag vill kika in ett par veckor i framtiden & se vad det blivit av det här. Jag vill få tiden rusa på i 180 för att stilla den bubblande känsla som far runt i kroppen på mig som hos en nyförälskad tonåring.....håller jag på att tappa förståndet, är jag galen eller är jag bara människa?


Kram E

Av BeaTris - 19 oktober 2007 08:40

Hemma igen efter att ha lämnat K på dagis, I är på skolan & jag tänkte sitta hemma idag också. Ska kolla om det finns något jobb att söka. Måste även maila iväg veckorapporten men det kan jag göra senare.


Annars blir det till att städa, bättre att göra det idag så kan jag fokusera på annat imorrn innan gästerna kommer. Måste även handla, har inte hittat någon som kan köra men det löser sig.....som det oftast gör.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards