Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av BeaTris - 15 oktober 2007 20:17

Det blir bara ett inlägg ikväll för jag är inte på blogghumör. Kroppen har värkt stora delar av da´n & jag misstänker att det beror på vädret. Men jag tror också att jag måste prata med någon om värken.....tidigare har det bara varit i armarna & ut i fingrarna. Nu börjar det även kännas i skuldror & ryggen. Får avvakta & se, det kan ju vara en förkylning eller något annat på G också. Få se hur det känns om några da´r.


Jag börjar bli trött nu pga sömnlösheten inatt & snart ska jag krypa ner jag också. K har somnat & I har precis lagt sig, tyvärr har vi en pågående konflikt & jag orkar inte säga förlåt eller jag älskar dig till henne nu, för jag vet att det är snart samma visa igen.....den tjuriga attityden. Jag känner mig mer än som en syster än mamma i såna situationer & jag verkar inte inge någon respekt. Hon svarar uppkäftigt & vet precis hur hon ska trigga igång mig. Jag orkar inte ikväll & jag vet snart inte hur jag ska göra för att bryta cirkeln. Måste lära mig vara konsekvent & låta henne ta konsekvenserna. Jag får sova på det här inatt & hon får också göra det, fundera på hur hon bär sig åt.  


Kram E (som trots allt älskar sin dotter)


Av BeaTris - 15 oktober 2007 07:33

Vad skönt det är när jag får sova riktigt ordentligt, då känns det bra att gå upp. Inatt har jag inte sovit bra, men det gick väl hyffsat att komma upp ändå men hur resten av da´n blir är det ingen som vet. Jag gick & la mig vid 9 igår, efter Ensam mamma söker. Då hade K fått flytta in till min säng. En stund senare kommer I intassandes. Kl 12 hade jag inte somnat. Jag kände mig frusen, hade ont i varenda del av skelettet & så trängseln med barnen. Som uppgjort för skönhetssömn.....*not* Gav upp & gick till soffan, där somnade jag väl till & har sovit någorlunda men inte perfekt.


Nu har båda barnen klivit upp, frukost har serverats & snart ska jag se till att K får på sig kläder så vi kommer iväg när vi ska. Sen blir det åtgärd för min del. Ha en bra Måndag.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards