Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av BeaTris - 13 oktober 2007 20:08

Fick svar från ML för ett tag sen, han har inte ignorerat mig utan bara inte varit anträffbar. Det kanske blir en kaffe en annan dag, det får tiden utvisa.


Har flirtat lite på Msn, himla snygg kille & relativt trevlig trots att våra undertoner handlade om sex. Det hade varit så lätt, men jag tog mig i kragen & frågade om han tyckte det skulle kännas seriöst. Det gör det ju inte & han var inte ute efter något sånt heller, men eftersom jag är det så känns det inte rätt för mig. Vi får väl se, fortsätter vi lära känna varann så kanske det blir en träff, men inte ikväll.


Fick även mail från en annan som faktiskt skrev att han var seriös & han både såg trevlig ut & skrev vettigt på sin sida. Han fick svar, bara att vänta på svar igen. Nu är den där karusellen igång igen, men det känns skönt & jag känner mig så pass trygg & stressfri att jag kan luta mig tillbaka & lära känna dom. Nu är det jag som kör tåget, nu ska det komma på rätt spår igen.


Kram E

Av BeaTris - 13 oktober 2007 18:16

Det verkar bara bli jag, inte hört något från ML men det är helt Ok med mig, jag klarar mig fint. Jag har allt jag behöver, & nu har ju jag hört av mig i allafall, så slipper han sitta & vänta på mig ;)

Mer tänker jag nog inte engagera mig just nu. Har annat att tänka på också & han är inte den enda som cirkulerar i tankarna. Men mer vill jag inte avslöja ännu, det känns lite tidigt & jag vill ha det för mig själv ett tag till. Det får vara min hemlighet så länge.


Kram E

Av BeaTris - 13 oktober 2007 15:05

Kväll om några timmar, blir det jag eller blir det vi? Har skickat iväg ett mess till en kille vid namn ML men inte fått svar än. Han frågade igår om jag ev ville träffas & ta en kaffe under helgen. Jag kände mig som vanligt tveksam men efter lite funderingar tar min spontana sida över.....det finns ju inget att förlora. Under tiden jag väntar på att han ska höra av sig (om han nu gör det) så har jag diskat & dragit dammsugaren genom hall & vardagsrum, såg att det behövs en vals i kök & mitt rum också så jag ska ta itu med det.


Jag har varit & spenderat lite pengar, fy på mig. Det blev en tur till Cloettafabriken, ÖB & Rusta med en kompis. Imorrn är det klädförsäljardag så jag har gjort iordning ett par papperskassar med lite höstiga kläder som jag hoppas ska bli sålda.....kanske kan skramla ihop några kronor i allafall. Ska stå ihop med kompisen A, hon erbjöd mig att dela bord med henne & det tackade ja jag till. Få hoppas det blir bra med folk som kommer & tittar.


Kram E

Av BeaTris - 13 oktober 2007 07:39

Så var det Lördag igen.....-2 grader ute men det kommer säkert stiga & bli en fin dag. det ser ut så nu iallafall men allt kan ju ändra sig. Känns som jag sovit bra inatt igen, det blev lite senare i säng igår. Var ju tvungen att se klart Idol & vem som fick packa & åka hem. Första Fredagen jag såg det ordentligt, jag orkar inte riktigt med hysterin kring det & det är rörigt i början innan dom lite mindre bra sållats ut.


Började i allafall kvällen hos tjejkompisen J & hennes familj, åt pizza & kollade första halvan av Idol, kan nog säga som så att det kommer säkert bli ett tufft år för många känns redan som idoler. Det är det många som kan sjunga bra redan nu. Favoriten igår blev nog Evelina, hon gjorde en kanonbra version av en fin låt. Tyckte rätt person fick lämna allt för hon förstörde låten. Så, nu har jag också börjat, lär väl sitta här nästa Fredag & analysera.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards