Alla inlägg under november 2009

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat på två dagar. Även om vi numera bor i hus så är det svårt att vara ett 20-tal samlade samtidigt så vi tog min familj ena dagen & Rickards familj den andra. Mycket fika & tårta blev det, även paket & blommor....mycket trevligt.


Det har även blivit vintertid, den första snön har kommit men försvann lika snabbt om inte snabbare. Nu är barnen här & imorrn blir det nog en sväng till Ikea, ska äntligen köpa ny soffa. På Söndag har jag tackat ja till jobb, delad tur så hinner jag umgås lite med barnen. Sen blir det jobb Måndag - Onsdag, så med dom dagarna har jag faktiskt jobbat 8 pass i November, visst timmarna kanske inte är så många men huvudsaken är nu att jag kommer igång & jobbar igen....det har blivit dåligt med det, av förklariga skäl. NU ska jag ägna mig åt familjen & Fredagskvällen.




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards