Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av BeaTris - 6 oktober 2007 15:54

Det blev en liten promenad i skogen till slut. Där plockade barnen löv i olika färger som nu har använts flitigt till vackra hösttavlor. Jag gjorde en också, måste ju pyssla lite ibland. Bilden blev dock lite mörk.


Kram E

Av BeaTris - 6 oktober 2007 11:56

Vaknade vid 5 imorse & kände mig väldigt upprörd. Vaknade av att jag hade haft inbrott & altandörrn stod vidöppen. Tv:n, Dvd & video var borta tillsammans med Tvmöbeln. En stor växt låg omkullvräkt & lampor stod tända. Kunde bara mumla vad har jag gjort, vad har jag gjort. Allt var nämligen mitt eget fel eftersom jag åkt hemifrån över natten & inte stängt dörren ordentligt. Nu var allt bara en mardröm men fyy så obehagligt. Kan känna det där som drabbade personer pratar om. Det var inte så mycket att grejerna var borta utan mer att någon varit inne & rotat i mitt hem. Det tog sin lilla tid att komma över känslan & kunna slappna av & somna om igen.


Det har hunnit bli en brödsort, får nog vänta någon dag till innan jag bakar mer.....det får inte plats i frysen annars. Nu väntar jag på att I & M ska komma så ska vi gå ut en liten sväng i skogen. Ska ta med kameran om jag nu kommer ihåg den. Vädret är nämligen underbart. Skulle gärna åkt ut till Pappa & L på landet men dom skulle ha besök av några andra. Så kan det vara ibland.


Kram E.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards