Alla inlägg under september 2009

Av BeaTris - 14 september 2009 08:11

Barnen har precis cyklat till skolan, nu efter flytten till huset så har vi ju närmare & även Kristoffer kan ta sig dit utan att jag följer honom. Så en del mornar har dom sällskap & cyklar tillsammans medan jag står i dörren & vinkar. Idag känns det inte lika kul, dom ska ju hem till sin pappa idag. Vi har börjat byta på Måndagar istället, så varannan Måndag kommer dom hit efter skolan. Detta för att det känns som om det blivit lättare för Kristoffer att separerera från mig, han är ju oftast lite nedstämd när det är dags att byta hem. Innan hade han svårt att komma till ro på Söndagkvällen & det blev segare att komma upp på Måndagen. Det har fungerat bra hittills & jag hoppas det fortsätter så. Jag ska äta lite frukost i lugn & ro, sen är det en varm dusch som gäller & så plocka lite & se till att det som ska tillbaka med barnen kommer med...det är lite svårt att skicka med allt så vi vuxna brukar komma efter med packningen.

Av BeaTris - 14 september 2009 07:22

Tycker på något sätt att det nu blivit så bra mycket bättre här sen alla nya förbättringar kommit. Så nu funderar jag allvarligt på att flytta tillbaka igen. Förhoppningsvis blir det roligare att blogga igen för nu har det verkligen varit dött på tok för länge i Blogspotbloggen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards