Alla inlägg den 21 oktober 2007

Av BeaTris - 21 oktober 2007 15:44

Söndag eftermiddag & jag har lämnat av barnen till exet. Det skulle komma gäster dit så dom ville ha hem barna lite skapligt idag. T har kommit hem från sjukhuset, skönt det, men hon är sjukskriven några veckor.....kan förstå det, det tar sin tid att repa sig efter en ordentlig infektion.


Samtidigt som det är skönt med tystnaden så känns det lite tomt, frågan är om jag någonsin vänjer med vid dom två olika liven jag lever. Det ska iallafall bli skönt att få en vecka utan någon annan att tänka på. Eller det där var ju inte riktigt sant, det finns ju en men Han är lite av en hemlighet fortfarande.....i alla fall för Er läsare. Men det är Han som ger den där känslan av Wow & den fortsätter att växa för varje dag, för varje liten bit jag lär känna Honom. Han visar också intresse, Han säger små saker som gör att jag känner att Han är inte bara ute efter ett par träffar med sex utan Han vill ha något mer seriöst. Men än är jag inte redo att avslöja något om honom, jag vill känna av det lite mer innan jag avslöjar mer. Jag behöver bara ventilera lite av den bubblande känslan i kroppen.....lyckoruset.


Kram E



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards