Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av BeaTris - 11 oktober 2007 21:46

Det blev en sen kväll, har bara suttit här & inte orkat skriva, knappt orkat läsa & kommenterat men heller inte stängt av & gått till sängs.....vad är det för fel på mig? Så svårt kan det väl inte vara, ta dig i kragen kvinna.


Har varit borta mellan 8 i morse tills 8 ikväll. Slutade ju 19 på jobbet men kände stressen att hinna med tåget så jag stannade kvar, åt lite med dom andra & tog det lugnt istället. Det var bra rörigt på avd, larm i ett & en som är dålig & kan behöva ha en personal lite längre hos sig. Det behövs en till för guds skull men det kostar pengar.....istället får personalen som jobbar stressa runt som skållade råttor.


Imorrn har vi eget arbete på åtgärden så jag lär sitta hemma, måste göra något vettigt i allafall. Det blir en lång helg känns det som. Jag tycker det är kul att gå dit, prata med andra, skoja, skratta få saker gjorda & inte känna mig så instängd här hemma. Men jag ska nog överleva som jag brukar, ta ett steg i taget.


Kram E

Av BeaTris - 11 oktober 2007 07:26

Välkommen till en ny dag (som coachen på AK brukar säga) & ett nytt inlägg. Sov faktiskt skapligt inatt, känns som om jag sovit i allafall. Det blir en lång dag hemifrån. Hade egentligen tänkt åka in lite senare men det ska vara ett seminarium nu på morronen som tydligen ska vara jättekul.....vissa har ju varit med förr, dock inte jag. Dessutom har jag jobb ikväll 16-19 & jag tror inte jag åker hem innan för att sen åka tillbaka.


Nu är det några dar sen jag hörde ifrån M & jag tror det kapitlet är slut. Gråter inte för det för det är han inte värd. Jag har börjat maila med ett par nya killar, få se vad det blir av det. Men jag hyser inga större förhoppningar utan tar det för vad det är.....någon att prata bort en stund med. Jag väntar bara på att det ska komma in på ämnet sex för det gör det alltid förr eller senare. Snarare en regel än ett undantag & kan någon överbevisa mig så gör gärna det.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards