Alla inlägg den 12 oktober 2007

Av BeaTris - 12 oktober 2007 15:30

Om jag får ett mail på en dejtingsajt så svarar jag oavsett om jag känner att det finns något som stämmer eller inte. Om någon frågar mig hur det är så svarar jag som det är & frågar tillbaka. Jag anser mig vara väluppfostrad & artighet är viktigt. Så långt brukar det vara bra. Så jag har gjort så idag, svarat ett mail med: Det är bra tack.....själv då? Får tillbaka: Det är bra men är så himla myssugen. Jaha ja sånt kan ju vara svårt att lösa själv, sen hur han gör det skiter jag fullständigt i & han har inte med mitt privatliv att göra.....då tar min artighet slut. Ändå så kom det ett sånt svar. Han skrev vad han brukade göra & att han ibland fick besök & till råga på allt så får jag frågan: Själv då? Jag är visserligen kvinna.....men betyder det att jag är ett sexobjekt? Nä, skulle inte tro det. Finns det andra samtalsämnen så tar jag tacksamt emot dom. Kan ju säga att jag gav svar tillbaka & sen loggade jag ut, lika bra & enda sättet att slippa sexuella påhopp.


Kram E


Av BeaTris - 12 oktober 2007 08:46

Efter mycket strul så kom äntligen mina pengar från FK.....aktivitetsstödet. Men jag fick några hundra mer än vad jag räknat med så frågan är om VAB-dagen är inbakad också eller om det kommer separat? Det lär väl märkas & mer pengar än beräknat är ju positivt. Har ju lagt undan en del till hyran som jag var tvungen att skjuta upp men nu betalas den på Måndag.....skönt, & så har jag pengar så jag klarar mig till barnbidraget kommer. Behöver inte vända på den sista hundralappen för att få det att gå ihop. Mat finns det ju gott om i frysen ännu men frukt & andra färskvaror går ju åt lite mer när barnen är här.


Sov himla skönt inatt & vaknade till liv runt 8 imorse. Nu sitter jag bara här, stressfri & harmonisk. Ska snart ta en dusch & sen blir det frukost. Idag måste jag städa buren.....snart en vecka sen & det är för mycket, jag brukar försöka städa var tredje/fjärde dag men det har kommit lite annat emellan. Få se senare vad det blir mer för sysselsättning.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards