Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av BeaTris - 9 oktober 2007 19:16

Det känns som Måndag idag, förmodligen pga jobbet igår. Har ju varit på åtgärden & bl.a fixat med mitt Cv, skrivit ut, ändrat & skrivit ut igen. Nu känns det dock som jag är nöjd med det. Har ju en ganska bred arbetslivserfarenhet & har arbetat inom fyra olika områden: Vård/Omsorg, Produktion inom industri, handel & restaurang/storhushåll. Så imorrn ska jag göra mallar till fyra olika säljbrev, vardera inriktat på varje område, ska även göra en mall med lite olika meningar om mig själv som jag sen kan kopiera & klistra in i en ansökan.


Kvällen känns seg & ensam.....jag har en saknad efter barnen, den kommer krypandes emellanåt. När jag är ensam & har långtråkigt så blir jag sugen på både det ena & det andra & småätandet är en fälla här. Men jag har nu i två dar lyckats låta bli det lite mer onyttiga.....tog frukt till fikat igår tex. Försöker även dricka vatten till maten & när jag är törstig. Det går av bara farten att jag tar något annat annars. Det är inte så att jag tänker hårdbanta men några små bäckar kanske kan bidra till någon viktnedgång. Har ingen våg så jag lär inte ha någon koll i allfall.


Jag tror jag måste ta ett hårt tag med tandborstningen ikväll, kan ha slarvat för det kliar lite runt ett par tänder, mellan & upptill. Känns som det skulle kunna vara lite inflammerat. Hoppas verkligen inte på hål för jag håller fortfarande på att betala på föregående faktura så jag vill inte ha mer till den. Borsta, borsta är det som gäller nu så går det förhoppningsvis över.


Kram E


Av BeaTris - 9 oktober 2007 07:49

Klockan tickar på & snart ska jag åka på åtgärd.....om jag nu kommer iväg, dom kanske ringer igen. Det gick bra på jobbet men jag måste ta tag i att få delegeringen, det skulle underlätta ganska mycket.


Jag slängde in ett litet smakprov på Rondò Veneziano i inlägget innan. Tycker den musiken är rätt läcker & det finns hur mycket som helst, vet inte hur många skivor dom släppt. Har du inte lyssnat så gör gärna det.

Det verkar bli en fin höstdag, sådär härligt klar & kall, kanske ska ta en promenad senare. Få se hur vädret är senare & hur länge jag blir kvar vid AF.

Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards