Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av BeaTris - 10 oktober 2007 21:35

Jag kollar på Grey´s Anatomy som är spännande värre.....efter det blir det sängen för min del. Jag har druckit lite varm choklad, får hoppas det inte ställer till med sömnsvårigheter, skulle behöva sova ordentligt inatt känner jag. Nu tänker jag gå borsta tänder & släcka ner så det bara är att gå lägga mig när Tv:n är slut. Godnatt & Sov gott.


Kram E

Av BeaTris - 10 oktober 2007 17:08

Jag är hungrig igen, fast det är ju visserligen snart 5 timmar sen jag åt lunch så det kanske är naturligt. Ska snart rota fram något ätbart. Mår bättre nu, den där konstiga känslan gick över så det var nog bara hunger.


Åtgärden har varit trevlig.....i allafall skapligt. Besök av handläggarna från Af som informerat lite. Efter lunch skulle jag jobbat med mina områdesinriktade Cv:n, det blev inte riktigt så. Det kom lite annat i vägen. Men imorrn så ska jag göra det.....lovar.


Kram E


Av BeaTris - 10 oktober 2007 07:52

Det känns segt idag, känner mig trött, lite yr & nästan illamående. Nu har jag ätit frukost så det blir säkert bättre. Tycker inte jag sover bra om nätterna. Jag vaknar 2-3 gånger & behöver gå på toaletten. Känns inte som jag sover så hårt som jag borde. Vet inte vad det är & varför det är så här.


Ska iallafall åka in till Af en stund & känns det inte bättre vid lunch så åker jag hem igen. Det kan ju vara en förkylning eller något annat på G i kroppen. Bara det inte är kräksjuka.....eller om det är det som är på G så hoppas jag att det kommer nu, när inte barnen är här.


Nästa Onsdag fyller I 10 år & jag måste nu bara köpa presentpapper & slå in hennes paket. Hon får lite blandat.....kläder, en Dvd-film & en Cdskiva. På Lördagen blir det kalas för tjocka släkten & jag måste höra med min dotter hur vi ska göra. Bara fika eller mat & tårta/glass. Tycker väl nästan det vore lite trevligt att bjuda på mat för en gångs skull. Den som lever får se. Nu ska jag fixa till det sista & sen ta benen & gå promenaden bort till tåget.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards