Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av BeaTris - 14 oktober 2007 16:11

Vad gör en polis?

Svar: Hämtar tjuvar

Vad gör en doktor?

Svar: Jag vet inte (Han visste nog inte hur han skulle svara)

Vad gör en brandman?

Svar: Sprutar av elden

Vad gör en bonde?

Svar: Krattar

Vad gör en tandläkare?

Svar: Borrar i tänder


(K 5 år & 6 månader 14/10~07) 

Av BeaTris - 14 oktober 2007 15:47

Hemma efter att försökt sälja av lite kläder.....men det gick inget vidare. Fy vad mycket kläder folk har, som vissa säljer för 5 kr plagget, inte undra på att det går lättare för dom. Jag hittade en höstjacka till K, för 30 Kr, ingen luva på den visserligen men det duger ändå & han ville ha den. Köpte även en tröja, som också kostade 30 Kr. Inget åt I men hon har kläder så hon klarar sig ett tag.


Barnen är hemma igen. I följde med A´s dotter en stund, sen skulle dom visst komma hit. K sitter & leker & kollar på tecknade Mr Bean. Han har ätit frukost & lunch, verkar väldigt pigg så det är nog ingen fara ned hans mage. Min känns dock i lite uppror, men det är mest för att jag vet att K mått dåligt. Det är alltid jobbigt att vårda kräksjuka barn men på något sätt måste jag klara av det & det gör jag men med vissa problem. Så håll tummarna att vi får vara friska denna vecka.


Kram E

Av BeaTris - 14 oktober 2007 10:45

Jag bara väntar på ett samtal.....ett samtal från exet som säger att K har kräkts igen. Han hade nämligen gjort det inatt *uärk* Känslig som jag är så får jag obehagskänsla i magen, vill inte, vill inte att han ska ha magsjuka. Men han är pigg & har ätit & har ingen feber så oddsen är stora att det bara blev för mycket av det goda igår & för nära inpå läggdags. Det har hänt förut att det blivit så. Så det är nog så igen, han får hålla sig lite lugn idag.


Barnen ska komma tidigare än jag tänkt mig så dom får helt enkelt vara med under timmarna jag ska sälja kläder (om nu någon köper). Exet ville åka till sjukhuset, hans tjej är dålig & har legat inne några dar. Hörde på honom att han är orolig. Feber som inte går ner & infektion i levern. Inte att leka med misstänker jag, får hoppas hon snart blir bra.


Kram E

Av BeaTris - 14 oktober 2007 08:17

Idag kommer barnen.....som jag längtar.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards