Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av BeaTris - 18 oktober 2007 12:19

Har en positiv känsla i kroppen, & den kommer av:

* Långa mail där personen i fråga visar intresse & öppnar sig själv

* Inget sexprat.....inte ens i närheten av det & då har vi mailat flera dar :)

* Inte ens fått en fråga efter en bild på mig trots att han själv har

Skulle kunna skriva så mycket mer men jag är rädd att det förstörs om jag yppar mer utav min lilla hemlighet så jag sparar mig, men det är svårt.


Kram E


Av BeaTris - 18 oktober 2007 08:59

Har varit & lämnat K på dagis. I skulle varit ensam hemma eftersom hon hade ont i huvudet. Men när jag väntade på tåget som bara blev mer försenat tog samvetet över så jag gick hem. Kan ju faktiskt sitta hemma & göra lite vettigt också. Har dessutom fått en del gjort. Så nu ska jag vara hemma resten av veckan.


Måste börja städa lite inför Lördag. Det blir mat & tårta har vi kommit fram till. Nu ska jag bara hitta någon som kan ställa upp som skjuts imorrn, behöver handla lite. I har beställt prinsesstårta så jag ska försöka mig på en egen variant. Till middag blir det ris & kycklinggryta, det brukar gå hem.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards