Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av BeaTris - 26 oktober 2007 15:55

Veckans tema hos Tjejsnack handlar om Miljön


* Är det viktigt att man gör något aktivt för att förbättra för miljön?
Svar: Det är det ju på sätt & vis, om alla bidrar med en liten del så gör det ju lite nytta förhoppningsvis.


* När du handlar mat, väljer du då kravmärkta varor framför de som inte är det?
Svar: Nej, jag köper aldrig kravmärkt.


* Väljer du att åka kollektivt om det finns möjlighet till det dit du ska?
Svar: Jag åker kollektivt till större delen.


* Vad väljer du helst, nyproducerat eller second hand?
Svar: Det varierar, mest nyproducerat måste jag säga.


* Kan du ge något tips på vad man kan göra för att förbättra för miljön?

Svar: Det finns väl mycket, släcka ner i rum man inte vistas i tex.


Kram E

Av BeaTris - 26 oktober 2007 14:16

Ojdå, visst dags att uppdatera lite igen, har inte riktigt haft tid. Känslan med R kvarstår & jag litar fullt ut på att han är seriös. Vi har träffats en del nu. Han bjöd på lunch i Onsdags, skjutsade & hämtade mig till & från jobbet. Han spenderade natten till torsdagen här & skjutsade in mig till jobbet. Jag fick då åka buss eftersom han fick en körning från stället jag jobbar på till äldremässan. Det kändes lite pinsamt att kliva ur bussen & alla som står där ser det, men vadå, jag dejtar busschauffören.....så det så.


Men vi ska nog kalla det tillsammans, han verkar redo att ändra status på Spray & tanken har slagit mig också. Det känns bra samtidigt som det känns konstigt, nu är det på väg att bli allvar, alltså inget mer strula runt & bli sårad & alla andra nackdelar med singellivet. Det som är svårt är att våga tänka sig in i framtiden, våga tänka på tex julen tillsammans. Jag är ju van att vara ensam & nu har jag plötsligt någon som är interesserad av mer än det roliga. Men jag antar att det bara är att ta en dag i taget, låta känslorna utvecklas.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards