Alla inlägg under december 2009

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu.


Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det nyårsatfon igen. Vi har barnen några dagar nu sen blir vi barnlediga 1½ vecka. Vi byter veckor igen så lite pusslande har det blivit för att komma i fas.


Barnen sitter just nu på övervåningen vid den relativt nya Tvn & spelar Super Mario Bros. Wii, ett Tvspel dom fick gemensamt i julklapp. Härligt att höra deras glada stunder & att dom kan samsas. Inatt har Kristoffer sovit på madrass i Bellas rum så jag hoppas dom kan hålla sams största delen dessa dagar.


Julen var så mysig, ingen stress & lagom många julklappar som var delar av det dom önskat sig. Nyår får Rickard & jag fira själva,ska ha barnen fram till Torsdag så vi hinner ju äta något gott dan innan & kanske skjuta några raketer även här.


Tills imorrn har vi reserverat biljetter till Alvin & gänget 2 såom jag inte tagit fel på en flygdag Rickard pratat om så blir det pizza & bio imorron. Annars blir det nog bara lugna dagar. Rickard jobbade extra inatt så han ska få sova tills han vaknade. Jag har inget inbokat men ska väl förhoppningsvis kunna hoppa in om det behövs.


Nu kurrar magen så dags att fixa frukost.

Ha det bäst.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards