Alla inlägg under oktober 2008

Av BeaTris - 31 oktober 2008 20:34

Har suttit som en soffpotatis hela kvällen, var inte hemma förrens 5 & då var jag rätt hungrig så jag åt färdigmat.....crepes, Rickard jobbar ju men är i allafall hemma ganska snart. Tyvärr blir det nog sängen ganska snart eftersom vi båda är rätt trötta. Jag ska ju dessutom jobba imorron & jag är ganska så svårväckt på morronen.....fråga Älskling. Det tar ca 3 snoozningar innan jag orkar kliva upp & försök inte vara gullig eller prata med mig för jag fräser oftast som en ilsken katt till svar. Det kan ta upp till en timme innan jag blir trevlig & känner mig som människa. Lättare går det självklart när jag får vakna utan väckarklocka, men jag törs inte låta bli att ställa den.

Annars har det varit en bra dag, men jag blev lite ledsen på jobbet, hade försökt ganska länge att få upp en boende.....en ganska envis sådan men när jag till slut gav upp så sa jag att jag blev ledsen, men jag menade ju inte så & när jag kom ut till dom andra så kom tårarna, fråga mig inte varför för det var liksom inte meningen, jag var väl bara lite trött & även om man måste vara bestämd får det ju inte gå till överdrift & vad gör man när en människa ena sekunden är på väg att gå upp för att i nästa sekund inte vilja alls & börjar gapa att hon/han inte vill? Man får ju inte bli hur arg som helst. Personen kom upp till slut med lite hjälp från dom andra.

Av BeaTris - 30 oktober 2008 21:37

Isabella

Av BeaTris - 30 oktober 2008 21:32

Vinterns första snö faller just nu, visserligen snöblask men det är ändå vitt på marken. Få se om det fryser på mer under natten, lär väl vara isgata imorron.

Av BeaTris - 30 oktober 2008 21:26

Hemma efter kvällspasset, det gick bra att jobba ikväll också. En hyffsat lätt avdelning. Imorron har jag heldag: 6.45 - 16.00 Rickard ska jobba extra, imorron, han fick välja mellan en körning till Västerås eller möta upp en buss från Tyskland, men det hade betytt att han fått vara borta Lördag morron & jag behöver honom som privatchaufför eftersom det inte går något tåg innan jag börjar. (Jag vet.....det är då jag borde ha körkort men det får bli med tiden.) Så han valde istället Västeråskörningen, men blir borta imorron kväll men det är helt Okej.



Av BeaTris - 30 oktober 2008 09:33

Sov lite längre idag, i allafall jag, Rickard vaknade som vanligt på tok för tidigt & kunde inte somna om. Nu har vi precis ätit lite frukost, jag borde hoppa in i duschen & fixa till lite här. Rickard ska snart åka tåget in till Linköping, där blir han hämtad av en kompis & skjutsad till bilaffären för att hämta våran nya bil. Sen kommer båda tillbaka hit så lite skapligt kanske det ska se ut. Enligt vädret ska det bli snö idag så det är ju bra att dom fixat på vinterdäcken. Senare innan vi ska jobba får vi ta en provtur, måste åka & handla lite för sen är det jobb som gäller, fick en heldag imorron & helgen har jag ju sen innan.

Av BeaTris - 30 oktober 2008 09:30

Tack.....för Grattishälsningarna jag fick igår.

Av BeaTris - 29 oktober 2008 22:04

Nu har vi kommit hem efter en väldigt trevlig & väldigt god middag. Vi blev väldigt mätta & nu är vi väldigt trötta. Det blev ett väldigt kort inlägg ;)

Av BeaTris - 29 oktober 2008 17:02

Idag blev det mer scrapping, gjorde klart LO´n som jag påbörjade igår & började med en ny. Jag bara hoppas att mina scrappaket kommer snart, har saker där i som jag vill använda mig av men den som väntar.....

Köpte lite verktyg idag, dels en hörnstans & en Fiskars pappersskärare. Nu har jag även förstått hur man kan använda sig av omonterade stämplar & vad som behövs för det så lite sånt beställde jag imorse. Ska se om jag kan fota mina LO`s som jag gjort så ni får se.....om någon vill förstås.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards