Alla inlägg den 1 oktober 2007

Av BeaTris - 1 oktober 2007 17:07

Kände mig för en stund sen ganska nerslagen i skorna. Hade ett mail i inboxen på Spray. Häromdan så frågade M mig vad jag tyckte om våran dejt sist. Svaret han fick var att jag tyckte den var ganska mysig & så frågade jag vad han tyckte.


I mailet stod nu att lite mer från dig hade varit mysigt. Gav honom ett svar, skrev om hur det var med exet osv. Skrev också att det är tyvärr så där jag tror det blir med sex för tidigt.....det handlar bara om lust. Jag skrev återigen en lång förklaring, vilket jag inte ens ska behöva. Jag är som jag är.....take it or leave it, även det skrev jag till honom. Så fick han höra att jag har full förståelse om han vill lägga ner igen & att i så fall gör vi det, jag tänker inte stå i vägen.


Ska bli jävligt intressant & se svaret, tycker nog jag gav honom en knäpp på näsan & visade att han inte betyder mer för mig än jag för honom. Jag kryper inte för någon, vill han inte ha mig & ge det en chans att växa & bli bättre så fine, vänd ryggen, han kan gå sin väg & inte komma tillbaka. Det är hans förlust, inte min. Nu känns det bättre.....fan vad det hjälper att skriva ibland.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards