Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av BeaTris - 16 oktober 2007 19:15

Snart är det dags för lilleman att sova, han valde mellan att se på Grand Prix (något musikprpgram på 1an) & att läsa bok, han valde alt 1 så då kan jag passa på att skriva några rader. Tandborstning & kvällskissat har han gjort som inom 15 minuter ska han i säng.


Dottern får sitta uppe en liten stund, hon läser någon spännande Vi Fem bok. Hon har skött sig bra ikväll, inga fasoner än. Tror hon tog illa vid sig att inte få ett ordentligt godnatt igår. Men hon fick puss & kram imorse tillsammans med ett Jag älskar dig så hon inte skulle känna att jag fortfarande var arg. Imorrn fyller hon år & jag hoppas hon ska bli glad för dom paket hon får. Firar ordentligt med tårta & så gör vi på Lördag med resten av min sida.


Annars har det varit en bra dag, igår sökte jag ett jobb som personlig assistent.....timvik. Idag har jag anmält intresse på Landstinget´s hemsida & även gjort en mall att skicka ut till ställen som känns vettiga. Imorrn kommer handläggarna från Af igen & snackar bort lite tid, sen på eftermidda´n är det mässa. Ska ev gå & titta lite, se vad det är för företag som är & representerar sig. Nu blir det nattning av K & I får ha datorn en stund innan läggdags.


Kram E


Av BeaTris - 16 oktober 2007 07:00

Veckans tema hos Tjejsnack handlar om Relationer 

* Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?

Svar: På senare år har det blivit mamma, innan var det nog mest pappa´s fru jag gick till, men jag känner lite som så att det beror på vad det gäller, jag har flera jag kan vända mig till.

* Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte?

Svar: Det skulle jag nog våga, vissa betyder mer andra mindre eftersom jag älskar dom på olika sätt. Det tycker jag att man kan för man har ju olika relation till olika människor.

* Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande?

Svar: Har inget minne av något som känns som ett svek så jag svarar Nej.

* Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?

Svar: Ja det tycker jag allt.

* Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?

Svar: Den får jag fundera på, har lite ont om tid nu.

Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards