Alla inlägg under februari 2009

Av BeaTris - 27 februari 2009 15:01

Fredag & det är snart dags att gå till jobbet, har jobbat varje dag denna vecka trots ledigt på schemat. Jag jobbar även imorrn men är ledig Söndag så då blir det avkoppling. När jag kommer hem ikväll är lägenheten tyst & tom, ja så gott som eftersom barnen ska tillbaka till Exet idag. Det lär med all säkerhet kännas tomt till en början men det går över snart & jag tror jag behöver lite egentid. Har ju gått på vik nu i 6 veckor & nu är det slut, bara imorrn kvar, sen blir det timmar igen & som tur är har jag redan fått några pass.


Av BeaTris - 23 februari 2009 21:02

Jag har blivit urdålig på att uppdatera bloggen jag vet, men jag har liksom ingen inspriration. Vet inte om det beror på att det inte händer så mycket eller om jag bara är mätt på det för tillfället. Kanske är det så att även jag börjar tröttna på upplägget här som många andra gör som flyttar till andra sajter. Tom Rickard frågade om jag slutat blogga & han läser ju inte så ofta vad jag vet. Men jag antar att tiden får väl utvisa vad bloggtorkan handlar om.


Har precis sagt Godnatt till Isabella & jag ska själv sova snart också. Börjar 7 imorrn bitti & innan dess måste jag lämna Kristoffer på fritis & då måste jag gå förbi jobbet & sen tillbaka. Har schemalagt jobb tom Lördag, har dock fått två kortare pass Onsdag & Torsdag de

nna vecka trots att jag egentligen ska vara ledig, men lite möten & så på jobbet så jag blev tillfrågad om jag kunde jobba.


Hoppas alla har det bra & på återseende//Kramar.

Av BeaTris - 13 februari 2009 11:02

Tack för alla snälla kommentarer om det jag scrappat.


Ikväll är det jobb, har ju min jobbhelg men imorrn har jag ledigt då vi ska åka & bada med Kristoffer´s klass, får hoppas det blir kul. Igår var det scrapping för hela slanten: organisation, skapande & surfing på nätet. Jag hade Jessica här hela dagen så när kvällen kom var jag ganska seg i huvudet av allt i scrapväg. Annars är det bra, händer inte mycket mer än jobb & annat som tillhör vardagen.

Av BeaTris - 8 februari 2009 08:47

Känner att jag behöver skriva ner några rader igen, det händer ju inte så ofta längre. Ofta om jag jämför med tidigare inlägg jag gjort så känns det inte så ofta längre. Allt är i allafall bra, har varit ledig i helgen, det var skönt. Tog det bara lugnt & scrappade lite, har tagit mig tid & suttit lite i veckan som varit. Tänkte lägga upp bilder i nästa inlägg så håll koll. Idag kommer äntligen barnen, så nu blir det liv i luckan igen kan jag tänka mig. Jobbar ju nästa helg då dom är här men har tagit ledigt på Lördagen då det är familjeaktivitet med Kristoffer´s klass. När det gäller vikten så går det inte alls, tror det var dumt att börja när motivationen inte var på topp, få se om jag ska köra lite Nutrilett kombinerat med mat & se om jag kan gå ner på det sättet & kanske höja motivationen.....bara tankar än så länge så jag får se hur det blir.

Av BeaTris - 3 februari 2009 07:52

När Älsklingen kom hem igår kväll så överraskade han mig med en superfin bukett med tulpaner, brudslöja, grönt & några vita spröt, så fin & så oväntat.



Av BeaTris - 3 februari 2009 07:45

Inne i Februari nu & redan den 3:e, var ledig efter helgens jobb igår & det var riktigt skönt. När Rickard kom hem på sina timmar åt vi frukost innan vi åkte till Ikea, handlade bara ett trådbackssystem till min garderob, rätt trångt där så jag tänkte lägga lite kläder i korgarna istället. Köpte även hö & nytt foder till dom små grisarna innan vi for vidare till ett par hobbybutiker för bådas skull, jag hittade dock inte mycket scrap & dessutom har jag ett ordentligt förråd nu så jag får snart sätta mig & skapa lite. Efter lite lunch var det dags att åka hem & ta hand om det inköpta innan R åkte tillbaka & jobbade, jag slappade resten av eftermiddagen & gjorde inte mycket alls. Idag börjar jag jobba Kl 13 så innan dess blir det rätt lugnt.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards