Alla inlägg den 24 december 2007

Av BeaTris - 24 december 2007 14:45

Dom skulle komma till Kalle Anka & nu är det bara en kvart kvar. Jag messade I men har inget hört så jag får kanske ta & ringa exet´s mobil för hemma var dom inte. Jag vill ha dom här nu.


Jag har sovit ca en timma, skulle nog kunnat sova en till men jag var tvungen att gå upp & duscha, nu ska jag bara dra in lite vax i huvudet så är jag klar. Jag har tom sminkat mig, det var ett tag sen. Hade visst glömt bort hur man gör för jag petade mig i ögat med kajalen.....det gjorde ont, trots linserna.

Av BeaTris - 24 december 2007 11:55

Av BeaTris - 24 december 2007 11:48

Jaha, så har man nu fått sin pojkvän att börja blogga.....bäst att passa sig :) Kunde inte undgå att förstå att det var hans blogg, blev nyfiken & kikade in & tro på fasen så var det ju han. Välkommen till Bloggvärlden Älskling. Puss, så ses vi ikväll väl?


Av BeaTris - 24 december 2007 10:09

Jag har lite småfix att göra, men jag hinner sitta här en stund & skriva några rader först. R har åkt, han hade lite till att handla, & så skulle han hem till sig & göra sig iordning innan han åker & firar jul med sin familj.


Vi åt frukost tillsammans, lite glögg & en skinksmörgås för min del. Kunde sen inte låta bli att öppna julklappen från jobbet & det var ju det jag trodde.....goda belgiska sjöfrukter i en fin ask. Passar kanske bra att bjuda på ikväll.


Jag måste nog försöka sova någon timme innan barnen kommer, sov dåligt inatt igen. Hade nog precis somnat när R kom hem runt halv två. Han smög så försiktigt men när han kom in i sovrummet så väckte han mig med buller & bång. Sen kunde inte jag somna om så jag kanske har fått sammanlagt tre timmars sömn. Ska göra det jag ska först, sen lägger jag mig & kopplar av lite så kanske jag blir piggare eller få somna en stund.


Av BeaTris - 24 december 2007 08:01

                              



GOD JUL

Önskar Jag Alla

Bloggläsare

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards