Alla inlägg den 18 december 2007

Av BeaTris - 18 december 2007 20:31

Idag damp det ner i brevlådan & typiskt nog så var det ifrån min ena faster & hennes man. Jag är såå dålig på att skicka till släkten. Mamma, pappa, brorsan & farfar är dom som ligger närmast så självklart skickar jag till dom. Men jag glömmer bort mina kusiner & andra släktingar. Samtidigt kan jag inte skicka till alla, det blir ett stort hål i plånboken & den är redan tom tyvärr. Jag hoppas dom förstår det.

Av BeaTris - 18 december 2007 20:22

På Tidningskungen kan man ge bort prenumerationer på olika tidningar.....det finns nog en för alla smaker tror jag. Jag skulle välja att ge mig själv några nummer av en Sudoku tidning. Finns 3 olika alternativ att välja mellan.

* 3 nr 55 Kr

* 6 nr 98 Kr

* 12 nr 189 Kr

Av BeaTris - 18 december 2007 20:17

Nu har vi kommit hem igen. Har dock inte köpt gran än, men hittade en på Rusta som såg bra ut & dom hade ett gäng så jag ska se om vi kan ta oss dit på Torsdag igen, det hänger ju lite på hur R jobbar. Innan dess ska jag kolla över julpyntet, kan behöva komplettera lite tror jag. Ska köpa ny belysning i allafall. Guldigt glitter köpte jag idag. Har ju en stjärna i guld & det glömmer jag visst bort år från år :)



Av BeaTris - 18 december 2007 11:40

Nu har vi slöat länge nog. Ska hoppa in i duschen & sen åker vi iväg en sväng. Behöver komma ut & få frisk luft. Kanske blir det en gran, kanske inte. Få se när vi kommit hem igen.



Av BeaTris - 18 december 2007 09:46

R är ledig idag eller iallafall nu. Jag passar på att köra lite med honom, det blev hans tur att fixa frukost så just nu ligger det några bakeoff baguetter i ugnen. Undrar vad han tänker hitta på mer :)

Jag vill ha en gran nu så jag kan pynta den med barnen & få lite mer julstämning.

Av BeaTris - 18 december 2007 08:48

Uppe med tuppen, som vanligt nästan. Men det blev tidigt i säng igår. Har dock inte gjort så mycket än, men det börjar bli dags för frukost känner jag. Idag ska jag slänga den gamla & trasiga granen, det får bli en ny. Ska även bära upp kartonger med prydnadssaker på vinden. Försökte ha dom i klädkammaren men dom lär driva mig till vansinne innan julafton så dom kan lika gärna stå däruppe & samla damm :)




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards