Alla inlägg den 23 december 2007

Av BeaTris - 23 december 2007 20:46

Nu har jag jobbat heldag igen, hade tre timmars rast mellan 10 & 13. Då passade jag på att småslumra, det var rikigt skönt. Jag sov ganska dåligt inatt, lite "oro" att försova mig osv. Vid halv 12 gick jag & la mig en halvtimme i solariet, där var det varmt & skönt. Sen slappade jag lite till så dom där timmarna gick ganska fort.


Innan jag gick på min rast så åt vi frukost tillsammans. Då började det snöa, stora & många flingor som dalade ner. Det var så mysigt, men dessvärre slutade det lika tvärt som det började. Så det blir nog med all sannorlikhet en grön jul i år. Får hoppas det blir någon snö på jullovet i allafall.


Resten av dagen har gått smidigt & vi var klara i god tid innan jag slutade för dagen kl 8. Då hade A-S en timme kvar att jobba. Det har legat två julklappar inne på kontoret, jag trodde dom var till den ordinarie personalen. Men så berätta A-S att dom var till oss två. Vad kul, att bli uppskattad även som timvikarie.


Paketet är så fint inslaget & nyfikenheten var stor.....tills jag kom hem. Nää, jag har inte öppnat men råkade få syn på baksidan, där satt en ledtråd. Så jag tror jag vet vad det är i, men det avslöjar jag imorron. Tänker inte öppna innan dess :)



Av BeaTris - 23 december 2007 20:45

När fjärde ljuset brinner
vi hämtar julegran
och alla barnen räknar
dan före dan före dopparedan

Av BeaTris - 23 december 2007 20:42

Jag har haft 80 besökare idag.....trots att jag inte skrivit ett endaste inlägg. Vad kul, frågan är vilka ni är?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards