Alla inlägg den 4 december 2007

Av BeaTris - 4 december 2007 12:33

Det blev jobb, fast ett kvällspass. Ska även jobba Torsdag kväll & två pass på Lördag, totalt 11 timmar. På lördag ska jag även vara på en avdelning jag inte varit på, se hur det är där.


Fortfarande lika lugnt här, men jag har i allafall duschat. Vi ska äta lite lunch nu, hade en del matlådor i frysen så vi valde varsin. Ska se klart Die Hard 4.0 som vi började se igår, den var riktigt bra, måste ju se hur den slutar.


Kram E



Av BeaTris - 4 december 2007 10:29

Det blev inget jobb idag, åtminstone inte tidigt imorse. Vet inte om det blev någon annan som satt där eller om personen fått somna in. Vore kanske skönt om det vore det sista, inte för anhöriga förmodligen men för personen själv, att få ro i kroppen.


Här tar vi det bara lugnt. R är ledig så vi åt sen frukost & går fortfarande omkring i mjukiskläder. Han fixade min ljusstake igår, fyra trasiga lampor dessutom var det visst fel sorts lampor. Men nu har jag fått rätt lampor av R & ljusstaken står i sovrumsfönstret & lyser så fint. Det är något visst med adventsbelysning, det ger ett så mysigt sken.


Kram E

Av BeaTris - 4 december 2007 10:24

Varför inte ge bort ett fint smycke & stödja något viktigt?

Hope-halsbandet finns på Barncancerfonden´s sida & kostar 295 kr, varav hälften går till forskning.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards