Alla inlägg den 16 december 2007

Av BeaTris - 16 december 2007 19:57

Snart blir det mat, har beställt kinamat av R. Han har ju varit hos sin bror + en kompis. Eftersom jag inte åt något när barnen åt förut så börjar det nu kurra lite i min mage. R är väl också hungrig & frågade om jag lagat något eller om han skulle köpa med sig. Jag har varit sugen på kina, framförallt friterad kyckling så det var inget svårt val :) Vilken tur att R också ville ha kinamat, hade kanske inte fått min vilja igenom annars ;) Så nu är det bara att vänta. Ska jag duscha eller sätta mig & titta på Adam & Eva?

Av BeaTris - 16 december 2007 19:03

Hugo Boss´s Energise är en av mina favoriter.....på Män :)

Parfym.se finns den i två olika storlekar: Edt 75 ml kostar 299 Kr & Edt 125 ml finns för 429 Kr.

Av BeaTris - 16 december 2007 14:30

Konstigt vad besöken varierar, det har bara rasat in nya besökare idag om jag kollar på månadsstatistiken.....var kommer ni ifrån, bara undrar :) Självklart är det bara kul även om en del kanske hamnar här av "misstag".


Barnen har precis fått hamburgare & skruvar, själv hoppade jag över den s.k lunchen. Är inte så sugen just nu. R är på väg till sin bror för adventsfika, han åkte direkt från jobbet, vilket jag nästan misstänkte.


Jag har skrivit lite julkort, det blir 10 som får i år, har köpt billiga julkort men frimärken kostar ju. Skulle säkert kunna skriva till några till men jag skickar till dom jag tror jag får ifrån. Kommer det sen kort från någon jag missat får jag väl skicka nyårskort.


Måste göra en vettig adresslista, visserligen finns ju Hitta & Eniro.....vilken tur kanske. Men det kan vara bra att ha till hands, får kanske ta & skriva in vid varje kontakt i mobilen, en ny ide´. Då har jag ju alla samlade & slipper jaga när jag behöver ha en adress.


Jag ska ta vägen förbi macken när jag lämnat barnen & posta dom i den röda lådan. Det är ju sista dagen idag så dom borde tömma den senare ikväll tycker jag, men dom hinner nog fram ändå om det inte är så.

Av BeaTris - 16 december 2007 09:43

Här blev det en välbehövlig sovmorron, ända tills 09.00 Nu har jag kollat igenom lite mailboxar.....har ett par olika. Jag har vidarebefodrat ett par mail & raderat lite gammal skit. Hade fått ett mail med en fet & go orm, den hade mumsat rejält.


Nu ska jag slänga in lite bakeoff baguetter till frukosten. Juice & delikatessyogurth blir det också & självklart tända tredje ljuset. Det blir en mysförmiddag innan ungarna ska in i dusch & få rena kläder. Pappadags igen, då är det skönt att han får dom i gott skick så han slipper ta det redan det första han gör.

Av BeaTris - 16 december 2007 09:41

När tredje ljuset brinner
är snart lucia här
hon bjuder oss på kaffe
och bud om julen bär

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards