Alla inlägg den 2 december 2007

Av BeaTris - 2 december 2007 22:09

Sitter här & kollar lite, huvudvärken släppte till stor del av det varma vattnet. Ska gå lägga mig nu, R blir lite senare än vad han trodde sist jag hörde något ifrån honom. Men innan jag säger godnatt har jag en fråga: Var har siffrorna som visar antal inlägg tagit vägen, får jag tillbaka dom eller är det så det ska se ut nu? Jag vill ju ha koll på hur många inlägg jag skrivit så jag kan fira inlägg 1000 så småningom.


Kram E

Av BeaTris - 2 december 2007 21:33

Nu har jag jobbat, ev blir det imorrn bitti också, lika bra att ställa in sig på att dom ringer kl 06.00 Jag har en sjujäkla huvudvärk så jag har tagit ett par värktabletter, ska ta & duscha varmt nu & se om spänningen släpper. Sen blir det sängen för min del, orkar inte vara någon trevlig flickvän & sitta uppe & vänta på R, har ju ingen aning om när han slutar. Jag går & lägger mig så får han komma när han kommer.


Kram E

Av BeaTris - 2 december 2007 11:36

Precis som jag tog fram brödrosten imorse & tänkte tanken att R kanske skulle ringa & fråga om vi ätit frukost så ringde han.....på dörren. Innan jag tittade ut & såg hans bil hann jag tänka: Vem är det som kommer nu?


Har bestämt att jag ska jobba nu, fick till slut tag i exet & dom kunde ta barnen runt 13 så jag kan åka in till 14 & börja jobba. Det blir ett pass till Kl 21 ikväll, då kan jag även lämna in November månads timrapport, den tanken försvann totalt i veckan, kom på det igår att jag måste lämna in den. R ska ju också jobba sen men han har dessvärre ingen aning om när han får sluta stackarn ;)


Kram E


Av BeaTris - 2 december 2007 08:37

Fick lite sovmorron idag, slapp väcka tuppen & bli väckt av densamma. Blev istället väckt av telefonen, från jobbet. Kanske ska hoppa in & jobba några timmar i eftermiddag. Så jag måste ringa exet & höra om jag kan lämna barnen lite tidigare i så fall. Vill bara inte ringa & väcka dom än. Det får bli efter julkalendern & frukost.


Barnen tittar just nu på Barbie & tiggarflickan. Peppar, peppar ta i trä så håller dom sams, få se hur länge det varar ;) K har sovit i min säng inatt, han hade inte somnat igår när jag var trött & ville sova. Det tog ett tag innan han somnade men till slut så. Själv har jag vaknat några gånger & känt ett ben eller en rumpa mot min kropp. Han har legat tvärs över sängen mer eller mindre hela natten.


R har jobbat rätt intensivt sen i Torsdags så han har inte varit här sen dess. Ikväll har han en tur igen så jag vet inte när vi hinner ses, det beror kanske på om jag ska jobba också. Om inte så hinner han kanske komma & träffa barnen innan dom ska till sin Pappa. Det är lite julmarknad här idag, kunde ju vara mysigt att gå en stund på men jag får se framåt da´n om det blir av.


Kram E

Av BeaTris - 2 december 2007 08:05

Idag blir det ett spel i julklappstips. Jag har inte spelat det själv men det verkar lite roligt. Spelet finns på Spelvaruhuset för 349 Kr.


Kram E




Av BeaTris - 2 december 2007 07:59


När första ljuset brinner
står julens dörr på glänt
och alla är så glada
att få fira advent





  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards