Alla inlägg den 14 december 2007

Av BeaTris - 14 december 2007 19:24

Här har dagen rusat på ganska snabbt. Vi har nu ätit, tvättat & diskat.....dvs jag har lagat mat, tvättat (lite bärhjälp fr R dock) & nu diskat. Nu tänker jag inte göra mer ikväll utan städning, sortering av tvätt & bära ner julkartonger får vänta tills imorrn. R kommer jobba hela da´n så jag & ungarna får julpynta lite själva. Så nu gör jag kväller, det ska nog mycket till om det blir ännu ett inlägg.

Av BeaTris - 14 december 2007 18:29

Leila Lindholm delar med sig av sina bästa rätter, alla med hennes färgstarka och personliga touch. Enkla och pedagogiska recept, gjorda med finess.

receptboken finns på bl.a Adlibris & kostar där 179 Kr.

Av BeaTris - 14 december 2007 07:39

Kors i taket, idag gick jag upp innan klockskrället ringde. Vaknade ganska tidigt & kunde inte somna om trots tappra försök så till slut gav jag upp med tanke på tidigare erfarenheter.


I vaknade tidigt hon också, kom utsmygandes från sitt rum men gick & la sig en stund till. Hon får lite flashbacks från gårdagen & är väl lite orolig för sin kompis. Men hon skulle få komma hem idag, blev tydligen inlagd över natten. Sa till I att hon kan ju ringa när hon kommit hem & kolla hur EJ mår.


Den värsta smygaren av alla här i huset är K, ibland händer det att han ropar från toaletten, har då inte hört ett dugg av att han är uppe & tassar. Idag när jag kom dit satt han i mörkret, med sitt lilla tärnljus tänt & tomteluvan på.....sötisen :)



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards