Direktlänk till inlägg 11 november 2007

* Snart Kommer Barnen

Av BeaTris - 11 november 2007 15:38

Tvätten åker för tillfället karusell, jag hade tur & fick en tvättid idag. Inom närmsta timmen så kommer barnen, har faktiskt längtat efter dom, det gör jag ju även om jag inte skriver om dom. Ska bli skönt att få ha dom här en vecka igen.


R har åkt hem till sitt, han börjar jobba snart. Han har ju sovit här varje natt & vi har umgåtts rätt intensivt men det känns inte jobbigt.....inte som med K, killen jag dejtade direkt efter separationen. Han kunde ju inte lämna mig ifred när jag hade mitt eller han var iväg, han kvävde mig helt enkelt. R kan vara iväg på jobbet & höra av sig när han är på väg till bussgaraget. Han hör inte av sig var femte minut bara för att säga jag saknar dig eller något annat i den stilen.


Jag fick mig en liten tankeställare av Mannes kommentar till detta inlägg. Det var en dag då jag kände mig lite nere i humöret. Idag kan jag se det med andra ögon. Jag behöver inte sitta klistrad vid R varje minut. Vi satt tex i ett varsitt hörn av lägenheten med våra datorer i Fredags & det kändes Ok. Det beror kanske på att jag vet vart jag har honom, han är här för min skull (& barnens när dom är här) & inte för att jag är någon att ha i sängen. Vi tar en dag i taget & har ingen brådska & det känns skönt.


Kram E

 
 
Nettan

Nettan

11 november 2007 16:25

Javisst var det så fint gjort, jag blev så glad! Inget jag hade räknat med utan det var en självklarhet för mig att ge henne stödet hon behövde.

Nu ska jag kolla runt lite här hos dig:-) Hoppas vi "ses" igen :-)

KRAM

http://enmammasvardag.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

11 november 2007 16:41

Så roligt att höra att det funkar så bra med denna killen, R.
Skönt också som du säger att ta en dag i taget och inte ha någon brådska.
Kram Åsa

http://klackebo.bloggagratis.se

 
Kajsa

Kajsa

11 november 2007 19:02

Löven och doftljusen finns att köpa genom "Perylite". Säljs genom hempartyn. Sök på nätet. De har massor av fint!

http://hemmahos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kajsa... igen

11 november 2007 19:03

PARTYLITE heter det... inget annat :-)

 
Ingen bild

Manne

12 november 2007 18:57

:)

Skönt att höra och se att det finns tid för reflektioner och att du/ni inte känner att det är så bråttom!!
Tror att det är ett av de misstag man gör i de flesta relationer man bygger upp. Det skall alltid gå så snabbt och allt på en gång. Var sak har sin tid, men det behöver inte betyda att man inte kan älska allt man kan ändå!!

Är glad för din skull....
Mys på!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards