Alla inlägg den 8 november 2007

Av BeaTris - 8 november 2007 16:32

Det blev ingen sväng till macken för hämtning av paket. Ville bara komma hem. Jag ska vara hemma imorrn igen så då ska jag nog ta svängen dit. Dessutom är det ju ingen närmare panik eftersom det är ett par veckor kvar & bordet inte är klart ännu.


Jag väntar på att R ska komma igen, jag kunde åkt dit men eftersom han ska jobba imorrn känns det smidigare att vara här. Har anropat honom på Msn, tänkte se om han har ätit eller om vi ska äta något ihop. Jag börjar bli hungrig så det får inte dröja för länge innan han kommer. Åt en enkel räkmacka till lunch & det är ju ett tag sen. Vet inte riktigt vad jag vill ha att äta, men ska jag äta själv drar jag fram en matlåda i frysen för det har jag några stycken nu.


Kram E

Av BeaTris - 8 november 2007 07:37

R har åkt hem till sitt för att tvätta, samma sak igår bara att då var det fel dag. Igår började han arbetet med att skruva ihop stolarna så nu är det bara sitsarna kvar, sen blir det väl bordet & så att slänga det gamla så är det klart. Slänger nog in före & efter bilder här.


Förmodligen var R rätt trött igår för han slocknade på sängen redan innan 8 sen sov han tills jag gick & la mig vid 10 & kröp då ner & somnade om ganska snart.  Kändes väl sådär att han sov bort halva kvällen istället för att umgås med mig men det lägger jag bakom mig nu.


Ska snart åka in till åtgärden, idag kommer handläggarna från Af & informerar. Sen vet jag inte vad det blir resten av da´n. Ska förbi macken på vägen hem & hämta ett Jotexpaket & I´s telefonkort. Jag har betsällt lite juliga sker från Jotex, gardiner till köket & bordstabletter & ljuslyktor bl.a Så nu får det gärna bli advent snart så jag kan börja göra fint.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards