Alla inlägg den 3 november 2007

Av BeaTris - 3 november 2007 16:21

Jag är trött nu.....trött & lättirriterad. Jag älskar mina barn men jag måste få känna att det ska bli skönt med Söndag, imorrn så här dags har jag lämnat dom till exet. Samtidigt har det varit en fin vecka, med R på besök, få se hur han & barnen knyter an på ett fantastiskt sätt.


Vi har nu varit iväg ett tag, det var fotbollsturneringar i skolans gymnastiksal, mycket ungdomar & föräldrar. K har tillsammans med sina "lagkompisar" spelat en uppvisningsmatch, på skoj & för att visa dom andra hur dessa små knattar har kul på plan. Det togs lagfoto & delades ut medaljer & det var en stolt K som gick därifrån.


Ute blåser det lite småkallt & just nu faller mörkret utanför. Ska snart tända upp lite ljus & börja med maten. R är i Stockholm & väntar på att få köra hem sina resenärer, det lär dröja innan han går av sitt pass, framåt natten är det tidigaste han räknar med. Körningen upp tog längre tid eftersom han fick sitta två timmar i kö pga detta. Sen hur vissa är funtade & försöker vända på motorvägen är för mig ett stort frågetecken.


Kram E



Av BeaTris - 3 november 2007 09:09

R kom förbi på lunch igår, rätt var det var så ringde han på dörren & jag höll på att slå den i ansiktet på honom.....här får man inte stå för nära. Han fick även en inbjudan till kvällen efter sitt avslutade pass.


Jag & barnen åkte ju även till K, där vi fikade, barnen busade, lekte & spelade spel. K & jag snackade lite skit. Framåt 6-tiden tog vi tåget hem igen efter att ha inhandlat kvällens mat på Ica. Det blev kycklingbitar & sötsur sås tillsammans med ris & nudlar. R kom hit såklart & efter maten satt vi som packade sillar i soffan & slötittade på Monster´s Inc. R var bra trött efter torsdagens körning & sen bara ett par timmars sömn så han satt mest & halvsov. Gick & la sig på sängen, jag la mig brevid & vi låg & kramades. Barnen kom också smygandes & trängde sig emellan. R är kanonfin med dom, håller om dom, pratar & busar med dom. Det känns bra att dom inte känner sig utanför. Han & jag kan kramas & pussas utan att någon tycker det är konstigt.


När barnen gått & lagt sig så åkte R hem till sitt, han skulle ju upp tidigt idag & jobba heldag.....mer än lagligt egentligen. Han var väl inte speciellt glad. Han fick gärna stanna men har ju inga grejer här.....än :)Vi skickade ett par mess innan jag slocknade & förmodligen han också. Det var i allafall en fin kväll trots hans trötthet. Ser fram emot fler sådana kvällar med honom & barnen för det här är på allvar, det både känns, märks & syns. Han frågade mig om jag förstod hur lycklig han är, men det gör jag inte, vet bara själv att jag mår väldigt, väldigt bra.


Kram E  

Av BeaTris - 3 november 2007 09:05

Idag åker mamma till mormor & morfars grav, jag är dålig på sånt där därför tände jag ljuset här i bloggen istället. Misstänker att pappa kanske åker till minneslunden & farmor. Jag skulle velat haft möjlighet att åka ner till L´s grav & placera ut ett ljus, men har inte haft en närmare tanke på det förrens nu & det känns lite sent. Men jag tänker på dom alla & det kanske är det som är huvudsaken.


Kram E

Av BeaTris - 3 november 2007 09:02

Till minne av:

* Mormor

* Morfar

* Farmor

* Vännen L


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards