Alla inlägg den 18 november 2007

Av BeaTris - 18 november 2007 21:47

Nu tänker jag gå sova, men jag lär vakna när R ramlar in, men vad gör det? Ska jobba heldag imorrn, höll på att tacka nej men ändrade mig, måste ju ta det som bjuds. R finns ju kvar, dessutom kanske han vill åka hem till sitt några timmar. Det är bra att vara ifrån varandra också, även om vi har varit det i helgen då han jobbat, men det kommer nog bli ett sånt förhållande, att vi går om varandra en del.


Kram E



Av BeaTris - 18 november 2007 16:16

Visst, jag brukar inte ha massor att läsa när jag loggar in men någon enstaka brukar det vara. Vart har mina trogna läsare tagit vägen.....jag bara undrar? Nu ska jag snart gå & lämna mina älsklingar, sen stannar jag hos J ett tag, snackar bort lite tid. Det lär ju dröja innan R är "hemma", men det kanske är något sevärt på Tv:n ikväll?


Kram E

Av BeaTris - 18 november 2007 09:42

Jaha, ett inlägg försvann, jag missade att kopiera så nu får jag skriva om allt. Tur att det inte var så innehållsrikt & känslosamt. Det jag skriver i detta lär nog inte bli precis likadant men ungefär samma innehåll.


K sov bra på madrassen, tur det kanske. I hade svåigheter att somna eftersom hon hade ont i halsen, båda ungarna är lite halvförkylda. R kom hem ganska sent igår & är nu iväg & ska köra ett gäng till Karlskrona. Han lär inte vara hemma här innan 12 inatt men han har nyckel så han kommer in om jag somnar.


Det blir rätt lugnt idag med tanke på att det är pappadags senare. Jag har att sysselsätta mig med. Det är både städ av I´s rum, disk, tvätt & så ska jag fixa till K´s säng provisoriskt. Tror R kan fixa till den i veckan. Tydligen ska han även hämta en dator åt mig imorrn, vet inte var ifrån men det lär väl märkas.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards