Alla inlägg den 9 november 2007

Av BeaTris - 9 november 2007 20:24

Måste ju nästan skriva här innan morrondagen på vart jag tror resan bär av. Jag vet av säkra källor att det ska avgå bussar från "Lillsta´n" till Ullared & Gekås imorron & jag tror att det är en sån körning R har fått. Han har inte haft någon innan så det borde vara dags. Han ger små hintar om att jag inte kommer bli ledsen. Synd bara att jag inte har massa sparpengar undanstoppade men något ska jag väl kunna hitta.....om det nu är dit vi ska.


Kram E

Av BeaTris - 9 november 2007 19:50

R är iväg & fixar lite med bussen vi ska åka imorrn. Hade tänkt följa med men valde att ta disk & städ av bur istället. Vi kommer ju vara borta hela da´n imorrn & då lär jag vara för trött imorrn kväll.


Vi har ätit lite god mat.....pasta & en sås gjord på skinksnitzel, matgrädde & ädelost. Jag tog stekt svamp till min portion & så hade vi vitlöksbaugetter också. Det var jättegott & bra mycket trevligare att ha någon som sällskap.


Det känns bra med R, jag tycker om honom mer för varje dag & förmodligen mer än jag vågar erkänna för mig själv. Nu har han fixat klart med bordet & stolarna, vi har slängt ut det gamla i grovsoprummet. Det blev bra mycket bättre i köket & före & efterbilder kommer så småningom.


Kram E

Av BeaTris - 9 november 2007 10:48

R är fortfarande på jobbet, han ringde för en stund sen. Han skulle bara åka hem en stund så kommer han sen. Han bad mig vara reseledare imorron, men ville inte tala om vart vi skulle.....ännu en överraskning.


Ringde sen till K för att berätta om Onsdag, nämnde för henne om imorron & hon kunde nog gissa vart vi skulle men det avslöjar jag inte nu, få se om jag har rätt först.


Kram E

Av BeaTris - 9 november 2007 10:43

För någon timme sen ringde telefonen, det var anonymt nummer så jag tänkte först inte svara men stålsatte mig för att kunna säg nej till ev försäljare, jag vill inte köpa, jag vill sälja.....mig själv. Han som ringde var intresserad & berättade lite om personen som ev vill ha mig. Det verkar vara intressant & det kan bli långvarigt. Jag är ju inte den enda han ringt & allt hänger på hur det går på första träffen på onsdag nästa vecka. Nu har nervositeten slagit klorna i mig & lär väl sitta i där ett tag. Jag ska nämligen på anställningsinterljuv.


Kram E

Av BeaTris - 9 november 2007 07:54

Det blev lite mat i magen till slut igår, hann inte hungra ihjäl. Det blev en färdiggrillad kyckling, potatiskroketter & en sallad med mozzarellaost, rödlök & bifftomat. Kollade kustbevakarna väst under tiden vi åt. Började se Medium efter det men tröttheten tog över så vi gick & la oss & jag somnade nog ganska omgående.


Just nu är R iväg & jobbar men kommer tillbaka lagom till frukost skulle jag tro. Ett kort pass med andra ord. Han jobbar även Söndag eftermiddag & imorrn men visste inte igår vad för tur han skulle köra.....det blir en kul överraskning.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards