Alla inlägg den 14 november 2007

Av BeaTris - 14 november 2007 20:36

Det var inte så farligt att gå på anställningsinterljuv, det bästa är nog att vara sig själv. Ska jag jobba som personlig assistent så är det ju jag som person som ska passa för brukaren. Nu har jag ännu en interljuv att se fram emot.....på Fredag är det dags för den. På Fredag är det ju också sista dagen på Aktiv kompetenskursen & vi ska gå ut & äta lunch hela gänget, det blir en trevlig avslutning.


Kram E


Av BeaTris - 14 november 2007 20:24

R kom ju & hämtade mig idag, vi tog en sväng in på ÖB, sen hem hit & stekte pannkakor. Efteråt hamnade vi av någon konstig anledning i sängen & det ena ledde som ni kanske förstår till det andra. En kort, men ack så skön stund. Hann nätt & jämnt pusta ut så hörde vi någon som rycker tag i dörrn & efter lite strul öppnar den.....panik. I, vad gör hon hemma, hon ska ju till dansen? Med henne var T, bonusmamman. Hon fattade ju med all säkerhet vad som hänt här hemma. Jag tänkte att nu är det kört, snacka om att hon kommer skvallra till exet & jag fasade för värsta scenen. Men tidigare kom ett sms från henne, där hon bad om ursäkt om dom störde, att hon var glad för min skull & att jag verkade lycklig. Hon önskade oss (R & mig alltså) alllt gott. Tror nog det blev lika genant för henne, & kanske säger hon inget, för messet kom från hennes egna nummer. Vet inte, men nu känns det inte lika pinsamt längre & messet gjorde mig väldigt glad.


Kram E

Av BeaTris - 14 november 2007 06:46

Jag skrev visst inte igår, trötthet & R på besök gjorde att jag helt enkelt inte hade någon vidare inspiration. Det har jag inte nu heller, lite morronstressad som jag är. Ska lämna K till frukost på dagis idag eftersom jag ska på anställningsinterljuv. Skulle dit vid 11 först men så ville dom att jag skulle komma tidigare. Dessvärre ställde det till det med buss hem så jag skulle fått åka 1½ timme & sen byta till tåg. Men R har då jobbat klart & kommer & hämtar mig.....snällt va?


Igår ringde det ett nummer till mobilen jag inte kände igen så jag försökte kolla det på kursen men kom inte ut på nätet. Även hemma strulade det så R fick rycka in & kolla läget, hans router som han kopplat in här hade hängt sig så det var bara att fixa till det & nu funkar det felfritt igen. När jag kollade numret som för övrigt fanns på telefonen hemma var det ännu ett ställe jag sökt till. Men dom kanske ringer igen om dom vill ha tag på mig.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards