Alla inlägg den 12 november 2007

Av BeaTris - 12 november 2007 20:05

Disken är väck, tog den under tiden K kollade på tv. Nu är båda i säng & jag misstänker att tystnaden betyder att dom små liven snart sover. Då blir det en dusch & sen tv för min del. Lovade höra av mig till R när det lugnat ner sig här.


Har nu lagt in I´s jultidningsförsäljning på nätet & skickat iväg. Hon sålde för totalt 2121 Kr.....ganska bra för att inte sålt tidigare. Hon valde ett godispaket & en bärbar Dvd som premier. Så nu är det bara att vänta på att paketet kommer & sen samla in pengar & lämna ut böckerna.


Kram E

Av BeaTris - 12 november 2007 18:05

Mat i magen & disk som väntar när barnen kommit i säng. K sitter just nu & kollar in Nicke Nyfiken. I lever rövare om sin läxa & jag blir bara så trött. Fick i allafall en trevlig lunchdejt idag.....R kom & hämtade mig så åt vi kinamat. Imorrn kommer han hit & hälsar på, då blir det jag som får bjuda på något ätbart.


Kram E  

Av BeaTris - 12 november 2007 07:09

En ny vecka har tagit sin början, försöker just nu få liv i två trötta barn.....båda två i min säng. K hade inte somnat igår när klockan var över halv 10 så då fick jag ta med mig honom in till mig. Det tog inte många minuter så kom I tassandes, hade drömt mardröm sa hon. Självklart fick hon sova hos mig också eftersom jag inte hade hjärta att köra iväg henne. Nu är det dags att fixa frukost här & få upp barnen så vi slipper stressa järnet sen.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards