Alla inlägg den 22 november 2007

Av BeaTris - 22 november 2007 17:10

Snart ska jag på ljusparty med J. Lite frestande är det ändå att stanna hemma & vänta på R.....längtar ju efter honom. Jag känner dock ett stort behov av att komma ut & få vara social med andra människor så jag tänker låta honom vänta på mig ikväll, här hemma. Vi har inte flyttat ihop om det verkar så, bara att det blivit så naturligt att vara här. Tur att han jobbar som han gör.....tidiga mornar/sena kvällar, långa arbetsdagar & kan ju inte skriva sms eller ringa hur som helst utan måste ha ögonen på vägen. Nu ska jag kolla in Partylite´s sortiment lite innan jag ska fixa till mig.


Kram E

Av BeaTris - 22 november 2007 12:22

Minns med ett fniss det här inlägget.....gör Ni? Nu är vi i framtiden & på något sätt kände jag då att det skulle vara så som idag, att jag inte längre är singel & ensam. Det har gått en månad sen första dejten & det känns fortfarande bra, för oss båda. Jag har någon i mitt liv som kallar mig älskling, någon som ställer upp till 100%, någon som tar i mig med glädje & som jag tar i med glädje tillbaka. Vi funkar så bra tillsammans, på alla plan. Det värsta pirret har lagt sig & nu är det mer ett lugnt & tryggt förhållande. R är kanske mer osäker på mig än vad jag är på honom, men med min bakgrund så tror jag han förstår att jag inte vill rusa fram i 180 längre utan ta en dag i taget. Mina känslor för honom är nog starkare än jag är medveten om, svårt att erkänna det bara.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards