Alla inlägg den 2 november 2007

Av BeaTris - 2 november 2007 12:05

Nu har jag:

* Diskat

* Vikt tvätt

* Valsat runt

Snart ska jag börja med lunchen, slänger ihop lite köttfärssås, ska bara låta färsen tina upp lite. Ev kommer R förbi mellan sina pass, så då kan ju han få lite mat i magen. Han slutar rätt skapligt ikväll så jag tänkte höra om han vill äta med oss ikväll också.


Kram E



Av BeaTris - 2 november 2007 10:45

Om några timmar bär det av till K & barnen. Men inte har jag kommit igång med något av det jag borde göra, dvs: diska, vika tvätt & valsa runt med dammsugaren. Det jag har gjort är att köra en klorinrengöring på toaletten & i badrummet. Vi måste även få i oss lite lunch av något slag. Bäst att sätta fart.


Kram E



Av BeaTris - 2 november 2007 08:15

Jag verkar få vänja mig vid att bli väckt av sms mitt i natten.....01.30 inatt skrev R att han var på väg hem. Men han bad även om ursäkt för han väckte mig igen. Men det gör inget, jag vill ju veta att han är Ok. Starx innan halv 8 imorse kom det ännu ett sms där han frågade om jag var vaken, sen ringde han upp, lät oerhört pigg & satt i bilen på väg hem.....igen. Det hade blivit ändringar i hans körschema så nu är han inte ledig imorrn utan på Söndag istället. Vi får väl se när vi får möjlighet att ses igen, vi ska nog hinna med varann & det är ju bara bra om det inte blir för intensivt.


Jag har beställt ett 3 kontant startpaket till I, hon har just nu min gamla Ericsson z530i & ett mobilnummer hon fått av J. Ett kontaktkort det också, bara att det är registrerat några tävlingar & för varje mottaget sms försvinner det 15 Kr & det är ganska mycket pengar om jag bara laddar på 100 Kr åt gången. Dessutom så är mobilen inget vidare i sin upplösning. Nu ska hon ta min Lg istället, en 3-mobil så då ringer/messar vi gratis till varandra. Jag ska säga upp det gamla abonnemanget på den för nu har bindningstiden löpt ut.


K hörde aldrig av sig igår, misstänker att det blev sent, men hon ringer säkert när dom vaknat. Vi skulle inte komma dit förrens framåt dan när hennes kille åkt till en kompis. Så innan vi ska iväg ska jag vika tvätten & dra en vals med herr dammsugare. Nu blir det frukost, för min mage kurrar.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards