Alla inlägg den 21 november 2007

Av BeaTris - 21 november 2007 22:16

R är inte hemma än, börjar bli trött nu & funderar på att gå lägga mig. Han ringde vid 18 tiden förut & hade då precis lämnat Stockholm så därför drar det ut på tiden. Jag har tittat på Grey´s & skulle gott kunnat se nästa veckas avsnitt också. Det är en bra serie & jag kanske skulle ta & köpa boxarna.....tål att tänkas på.


Datorn fungerar kanon, tyst & snabb mellan växlingar av fönster & internetsidor. Tidigare tog det ibland evigheters evighet innan allt var uppladdat & klart. All min musik finns nu samlad i en & samma mapp & ändå så finns det massor av utrymme kvar. R är guld värd & ska ha stort tack för hårddiskar & annat han hjälpt mig med.


Kram E

Av BeaTris - 21 november 2007 16:48

Nu har jag fått igång datorn, eller den var klar redan imorse men jag har spenderat dagen med att föra över all musik jag hade i den gamla datorn. Det har tagit sin lilla tid så samtidigt har jag röjt i klädkammaren, rensat bort lite som ska slängas, burit upp en del grejer på vinden samt "möblerat" om. Har också slagit in julklappar till barnen & jag har hittills 6 st till K & 2 till I.....måste kanske komplettera hennes lite.


R jobbar, han är förmodligen på väg hem från en körning till Stockholm & Viking Line. Han kommer väl efter 8 skulle jag tro, beror på hur städningen av bussen går. Han har en körning imorrn också, sen har jag ingen aning om hur han jobbar. Jag ska nog gå på Ljusparty imorrn, få se vad det finns för fint, kanske något nytt till jul. Dagarna går nog rätt snabbt dit nu.


Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards