Alla inlägg under februari 2007

Av BeaTris - 14 februari 2007 20:09

Kvällen är snart slut.....tack för det. Ny dag imorron & då är all den här Alla Hjärtans Dag hysterin över, annars skriker jag.Kram E

Av BeaTris - 14 februari 2007 17:09

Har ätit & fixat undan lite av det som blev.....ska diska senare. Satte i en dvd med Vänner men är för rastlös för att se film, här vid datorn känns det inte lika "krypigt" i kroppen.....vet inte varför, jag är nog beroende *farligt*Dimman ligger tät utanför & mörkret sänker sig sakta. Känns inte direkt lockande att gå ut & gå. Ta ett bad är också lönlöst, jag kliver upp efter 10 minuter. Fan vad jag hatar den här känslan, jag vill slippa den, slippa känna ensamhet.....snälla hjälp mig någon.Kram E

Av BeaTris - 14 februari 2007 15:50

Det började så bra imorse. Men sen åt kaffemaskinen i skolan upp mina pengar som jag ville ha till choklad *jävla maskin* Sen var det kört. Inte hjälpte det att C också var på uselt humör. Hon hade snittat 4000 rosor igår & idag ska hon sälja alla. Hon ville inte se en enda ros till. *Passa dig pojkvännen för att ta hem rosor till henne, hon kommer trampa på dom*När vi satt & jobbade innan lunchen så slutade vissa klasser & då ställde det sig två invandrare precis bakom oss & förde ett jävla oväsen. Dom är människor precis som vi andra & självklart finns det bra & dåliga men just då kände jag bara att jag ville bita huvet av dom. Hade känt likadant om det varit svenskar. Inte en enda rolig sms hälsning har jag fått.....men vem fan skulle skicka till mig?? Jag säger att jag inte bryr mig om denna dag, men det är jävligt svårt när man överallt ser & läser om alla andra som är sååå lyckliga. Började chatta lite med J & han var lite på som vanligt. Har så svårt att tro på det han säger, han vill bara ha någon att leka med.....om *du* är så jävla sugen på mig så kom för 17 hit & se en film men sex kan *du* glömma för jag blöder som en gris nu. Där kanske jag har förklaringen till mitt tråkiga humör.Nu ska jag fixa lite mat sen ska jag slänga i en rolig film i dvdspelaren & gömma mig i soffan. Kan ju hoppas jag är på bättre humör efter den.Förlåt för alla svordomar.Kram E

Av BeaTris - 14 februari 2007 08:00

Känns som vilken dag som helst, bryr mig inte speciellt. Lång dag i skolan idg.....eller lång & lång, slutar halv tre så det är ju inte sååå lång dag kanske. Sjukvård står på schemat & det ämnnet är kul, timmarna går rätt fort. Inneboende jobbar kväll idag. Hon ska bara bo här ett par dar till sen flyttar hon hem till sig igen. Hon mår bättre nu & det är ju skönt. Hon vet säkert också att jag finns här när hon behöver det.Ha nu en fin AHD på er så skriver jag senare.Kram E

Av BeaTris - 13 februari 2007 21:46

Eller är det motionsgenen i hjärnan som börjat komma igång?? Men tro det eller ej så funderar jag på att försöka komma igång & springa till våren. Fick ett j***a idiotryck för några år sen & började träna inför Tjejmilen, var riktigt duktig. Var väl inte världsbäst runt men jag tog mig runt & det var mitt mål. I var så duktig & sprang Lilla Tjejmilen, det var riktigt kul att se henne komma in på upploppet. Hon är nämligen inte pinnsmal & inte så idrottsintresserad.....precis som sin Mamma. Det är först på senare år som jag blivit mer sugen på att träna, det gäller bara att hitta det man trivs med & motivation förstås. Annars funkar det aldrig.*Nu har ju I sin dansskola som hon varit med i sen hon var 6 år.....den trivs hon jättebra med & fick tom byta grupp till en bättre. Likaså simning är hon en fena på. Gick i märkesgrupp i somras & hann börja på första magistermärket. Det är så härligt att se sitt barn hitta något som Hon är bra på.*Våren 05 så tränade jag på gym som en idiot.....3-4 pass i veckan på olika gruppass, varvade kondition & styrka. Helnöjd med mig själv. Men det var mycket för att jag kände att jag behövde komma hemifrån, jag kände mig så instängd. Mådde mycket bättre när jag fick träna. Det skulle jag göra nu med det vet jag, men jag kan inte göra något om jag inte har motivation, då skulle jag snart sluta.Sen kom separationen under hösten det året & sen dess har *tyvärr* motivationen legat på is. Det har varit svårt att få ekonomi till gymkort, barna är här varannan vecka, då blir det ingen träning.....mycket som ska klaffa. Men nu börjar jag känna att springa i spåret kostar inget.....jo en engångskostnad på ett par vettiga skor men det får det ju vara värt. Dessutom kan jag då lämna barna hemma en stund, det klarar dom ju. Får hoppas jag känner motivationen om ett par månader för ge mig ut nu det gör jag inte, då bryter jag säkert alla ben i kroppen & det är ju lite onödigt eller??Kram E

Av BeaTris - 13 februari 2007 21:35

Mitt paket från Jotex kom idag. Beställde ett par nya mattor för några veckor sen. Så nu ligger det en lång grå & svartrandig i hallen & en lila blomma på toaletten. Dom var snygga & jag blev helnöjd. Nästa mattinköp blir lite senare i vår. Mattor är ju lite dyrare investering & inget man köper varje månad precis. Men matta till köket står på tur & barnas rum behöver ha också något på golvet. Får nog bli en bilmatta till K.....bra födelsdagstips *måste komma ihåg* Han fyller ju 5 i April & bilar är en stor passion. Till I får det väl bli Bratz eller något liknande, ungen är totalt galen i dom.....trots att hon har närmare 10 stycken sammanlagt så vill hon ha fler men nu har jag sagt stopp, någon måtta får det vara.Kram E

Av BeaTris - 13 februari 2007 20:24

Tröttheten har börjat ta ut sin rätt.....skrattar åt allt. Min Inneboende kom hem tidigare & efter en stund drog vi iväg i hennes bil in mot "storstan". In på djuraffärn & köpte foder till hennes marsvin.Sen bestämde vi att vi skulle käka på McDonalds. Flams & Trams utanför, tur att det inte var mycket folk. Precis tomt i köerna (är det tomt är det väl ingen kö??)så när vi stod där & funderade vad vi skulle äta så tittar Inneboende på mig & utbrister "Ska vi ta Max istället?" Så det gjorde vi.....Flams & Trams på vägen ut, folk undrade nog vad vi gick på. När vi kom fram till Max så satt det lite affischer på väggen & där på en av dom så står stans Hunk med en sån gul reflexjacka. Pris 249 Kr. Flams & Trams igen, vi skulle in & köpa denna Hunk. Efter maten åkte vi iväg & vad får vi då se? Jo sammma Hunk i större format inne på varuhuset i fråga.....Vill ha!!!!Som sagt tröttheten har tagit ut sin rätt men jag lovar att komma i säng innan det blir Onsdag.Kram E

Av BeaTris - 13 februari 2007 15:00

Att det ska vara så svårt att ta beslut ibland. Dom ringde från mitt extrajobb & frågade om jag kunde jobba på Lördag em/kväll. Jag kan ju, men en del vill ju hitta på något med någon. Men nu har jag sagt ifrån att jobba några gånger. Så det känns som det är på tiden att tacka ja, annars kanske dom slutar höra av sig. Dessutom är lite extrapengar bra att tjäna, måste ju också visa att jag faktiskt kan & vill jobba trots att det är helg, för vem gillar egentligen att jobba då?? Skulle det bli aktuellt med något kul så får jag väl överväga att ringa & säga Nej till jobbet. Det finns ju en fredagkväll också & jag är ledig från skolan på dan så då hinner jag säkert ha lite kul i allafall. Det brukar vara kul att jobba, bra arbetskamrater, trevligt & mysigt med lite extra godsaker i personalrummet om man hinner med sånt. Känns uppskattat att man är där så att säga.Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards