Alla inlägg den 21 februari 2007

Av BeaTris - 21 februari 2007 21:26

Då var jag hemma efter några timmars jobb.....det gick bra idag också, men jag måste skaffa mig ett par vettiga skor & så ett par arbetströjor. Hittat ett par snygga i en katalog på jobbet. Det ska finnas förkläden för oss extra personal att låna men varenda ett är puts väck borta. Så eget skulle vara idealet, ingen som kan sno med sig. Namnskylt vill jag också ha, så dom ser vad jag heter.Hade fått mail från I.....hon verkade ledsen, saknar Moltas & kan inte sluta tänka på honom. Frågan är om exet kanske varit arg, vet att hon lätt blev ledsen & saknade våra katter vi hade haft när jag var arg på henne. Eller så är det att hon bara saknar mig också. Men imorron kommer hon ju hit. Börjar bli trött i ögat nu, än kan jag inte gå lägga mig. K skulle komma förbi & hämta sitt täcke & lämna tillbaka min nyckel som hon låande när hon bodde här. Hon slutar 10 så efter det kan jag gå lägga mig. Skönt & slippa ställa klockan imorron, men jag lär vakna innan 7 i allafall.....ska vi slå vad??Kram E

Av BeaTris - 21 februari 2007 15:07

Och inte med vem som helst utan med C *fniss* Jag var precis på väg att packa ihop mina saker & åka hem så messade hon & frågade om jag ville käka något innan jag skulle hem. Sagt & gjort.....det blev en kebabtallrik. Inte stans godaste & nyttigaste lunch men det var folk överallt så vi valde ett ställe där det inte var så mycket. När man talar om trollen.....nu loggade hon in på Msn.Ska strax dra på mig ett par skönare byxor & göra mig iordning för att gå till jobbet. Börjar 4 & det är så skönt att kunna gå bort.....men får nog dra på termobyxor för ihhh vad kallt det är ute.Har köpt en strumpa till min mobil *s* Det blev en vit & illgrön med söta nyckelpigor på. Vårig & fin. Nu kan jag ha mobilen i jackfickan utan att oroa mig för att nycklarna ska repa den.....lätt hänt annars. Kram E

Av BeaTris - 21 februari 2007 09:44

Känner mig som stans ensamaste just nu. Skolan är nästintill tom. Det är jag & kanske två tre stycken till. C svek mig idag & kaffegänget bakom är inte heller här.....är det bara jag i klassen som är ambitös & pluggar???Skriver & skriver, känns som jag upprepar mig hela tiden. En gammal skiva med hack i. Det är hjärtinfarkter hit & astmaanfall dit. Men jag vill bli klar med detta idag så jag kan gå hem & njuta av ett litet sportlov i allafall. Visst har jag fler saker jag bör göra men jag måste få vara Mamma också. *Uppdatering 10.21*Dom ringde från jobbet så nu ska jag jobba ikväll, barnen får komma imorron istället. Hoppas dom inte blir allt för ledsna, får kompensera dom imorrn. Kram E

Av BeaTris - 21 februari 2007 07:57

Det är inte alls -10 ute.....det är -15. Det är ju så man borde stanna inne men mitt arbete ligger kvar på datorn i skolan så jag måste dit. Tur att vi sitter inne.Kram E

Av BeaTris - 21 februari 2007 07:15

Nja.....nästan kanske, det gick lite lättare att komma upp idag än igår. Jag undrar om det är energin som bubblar i kroppen. Kanske ska ta ett tidigare tåg in till skolan & sätta fart?Senare idag kommer barnen *äntligen* som jag har längtat. Tror K kommer bli lite blyg, han blir ju ofta det efter en vecka, förstår inte varför. Det är ju bara jag.....Mamma.Vintern har slagit till igen.....-10 grader ute & snöade gjorde det igår. Lite vårvärme skulle inte sitta fel nu, men det kan jag väl fortsätta drömma om.....som allt annat. Säger ju det, drömmar är till för att krossas.Nu var jag pessimistisk till 1000, bort med det & fram med optimisten i mig.....eller realisten kanske är lite bättre. För sån är jag, ända ut i fingerspetsarna. Båda fötterna på jorden. Nu ska jag ut i badrummet & sätta lite färg på tillvaron, blek som attan känner jag mig.Kram E

Av BeaTris - 21 februari 2007 07:13

Vardag: Du har en tendens till att bli lite anfådd när du anstränger dig, kanske dags att börja röra dig lite mer regelbundet. Kärlek/Relationer: Om din partner och du nyligen har grälat så är det här en bra dag att försonas. Pengar/Arbete: I dag har du behov av ordning och reda. Utnyttja detta till att få ordning på alla papper som bara ligger och väntar. Dagens Citat: Konglesiskt ordspråk -Den som ställer många frågor ökar mångas visdom. Lyckonummer: 7

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards