Alla inlägg under februari 2007

Av BeaTris - 18 februari 2007 16:52

Jag chattade med en J en av mina fina killkompisar. Han har alltid varit glad för min skull då jag dejtat eller haft såna där härligt pirriga känslor för en speciell person. Nu är det äntligen min tur att få vara glad för hans skull. Han har träffat en tjej ett tag nu & dom har nu kommit fram till att dom är ihop. Blir så otroligt glad för hans skull. Han är en sån kille som alltid sätter andra i första rummet, han tänker alltid på sig själv i sista hand. Jag hoppas verkligen det här håller. Är så glad för hans skull samtidigt som jag blir lite avis, jag vill ju också ha det han har.Kram E

Av BeaTris - 18 februari 2007 14:32

Det är min Söndag det. Kollade första halvan av det Alpina, pratade sen bort en timme i telefon.....lyssnade & svarade mest. Började sen kolla andra halvan & slumrade till, vaknade med ett ryck när kommenatorerna skrek att det skulle bli silvermedalj.....måste dom gapa, en annan som är så lättskrämd flyger ju i taket. Men jättekul att det gått så bra för Svenskarna. Nu blir det soffan för min del igen.Kram E

Av BeaTris - 18 februari 2007 08:57

Vardag: Någon i din närhet smider planer som kanske inte direkt är till din fördel. Se upp med falska människor och lömska planer idag. Kärlek/Relationer: Det finns risk för att du börjar tro att du har blivit förälskad, men se upp det kan vara ett irrskott. Pengar/Arbete: Överväg noga om du för en tid vill ta på dig extrajobb, gör rutinarbetet först. Dagens Citat: Winston Chuchill - Ett spontant tal tar tre veckor att förbereda. Lyckonummer: 30

Av BeaTris - 18 februari 2007 08:43

Vaken & uppe men absolut inte på topp. Men jag ska inte klaga.....det finns alltid någon som har det värre. Idag tänkte jag börja med ett nytt återkommande inslag i min Blogg.....nämligen horoskop. Är kul & läsa men jag tar det inte på fullaste allvar. Jag har sett detta hos bl.a Liten men hon har vad jag har för mig veckans & jag tänkte köra dagens. Jag hittade Afrodite´s sida. Synd bara att man inte kan kopiera in dom små söta bilderna men det får gå ändå.För den som inte vet & vill veta är jag Skorpion så nästa inlägg blir dagens horoskop.Kram E

Av BeaTris - 17 februari 2007 22:00

Jag blir bara mer & mer förkyld.....det finns ingen återvändo nu. Halsen känns enligt skrivet tidigare som sandpapper, alltså väldigt raspig. Huvudet känns lagom tungt, jag har nyst både en & flera gånger under em/kvällen. Får hoppas det är en snabbt övergående skitförkylning.Tur att jag inte behöver hoppa in & jobba extra imorron. Skulle nog inte orka det. Ska bara ta det lugnt & inte anstränga mig för mycket.....kurera mig så gott det går. Ganska skönt att barna inte kommer, gör att jag kan få tid att bli frisk.....men det betyder inte att jag inte längtar efter dom. Kände det både när jag gick till & från jobbet att jag längtar efter dom så det gör ont. Det här är det sista jag skriver idag, behöver få sova nu känner jag.Kram E

Av BeaTris - 17 februari 2007 21:19

Kom hem för några minuter sen, tagit hand om mina saker såsom skor & annat plock. Har gett marsvinen lite apelsin att mumsa på. Melodifestivalen står på i bakgrunden. Det gick bra att jobba, men min hals känns som ett raspigt sandpapper. Låter som en skata med halsfluss.....hur nu en sån låter, men ni kan säkert tänka er. Som personal på ett äldreboende pratar man rätt mycket.....i alla fall om man jämför med att gå ensam hemma.....även om jag pratar med mig själv här ibland. Nu ska jag bara skriva & passa på att vila halsen ikväll & inatt. Ska ta en dusch nu & sen återkommer jag, har ju lite att läsa ikapp.Kram E

Av BeaTris - 17 februari 2007 11:11

Tog upp Vilda & Tufsa & la mig på soffan, vi hade en liten pratstund. Den har dom nu fortsatt utan mig.....det låter hela tiden från buren. Då sitter jag ca två/tre meter ifrån med en vägg emellan.....hör dom så tydligt. Har gett dom foder, hö & nytt vatten, ikväll blir det lite gnagvänlig mat. Dom är så söta dessa små djur, dom kan inte ersätta Moltas men dom fyller tomrummet. Är lite rädd att vi ska behöva gå igenom samma procedur igen. Vet att det kommer en sån dag men jag hoppas verkligen det dröjer tills dess. Kram E

Av BeaTris - 17 februari 2007 10:47

Tänkte gå om cirkus en timme. Det tar egentligen inte mer än en kvart att gå bort dit.....nära & bra. Men jag ska ta en "omväg" & köpa Vicks Blå för min hals. Har laddat upp med Alvedon & Oleum Baselum.....det är sån stark olja man smörjer med under näsan. Den går rätt opp i skallen & man blir klar för en stund. Sen vill jag gärna ha tid tillgodo eftersom jag inte har en aning om vart jag ska vara, vilka som jobbar eftermiddag & vilka som kommer till kvällen. Vill ha lite koll & kontroll på vad som gäller. Men det ska nog bli bra det här.....inget att vara nervös för. Känner ju igen det mesta, dessutom så är jag ju inte ensam på stället. Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards