Direktlänk till inlägg 14 februari 2007

* Är På Dåligt Humör

Av BeaTris - 14 februari 2007 15:50

Det började så bra imorse. Men sen åt kaffemaskinen i skolan upp mina pengar som jag ville ha till choklad *jävla maskin* Sen var det kört. Inte hjälpte det att C också var på uselt humör. Hon hade snittat 4000 rosor igår & idag ska hon sälja alla. Hon ville inte se en enda ros till. *Passa dig pojkvännen för att ta hem rosor till henne, hon kommer trampa på dom*När vi satt & jobbade innan lunchen så slutade vissa klasser & då ställde det sig två invandrare precis bakom oss & förde ett jävla oväsen. Dom är människor precis som vi andra & självklart finns det bra & dåliga men just då kände jag bara att jag ville bita huvet av dom. Hade känt likadant om det varit svenskar. Inte en enda rolig sms hälsning har jag fått.....men vem fan skulle skicka till mig?? Jag säger att jag inte bryr mig om denna dag, men det är jävligt svårt när man överallt ser & läser om alla andra som är sååå lyckliga. Började chatta lite med J & han var lite på som vanligt. Har så svårt att tro på det han säger, han vill bara ha någon att leka med.....om *du* är så jävla sugen på mig så kom för 17 hit & se en film men sex kan *du* glömma för jag blöder som en gris nu. Där kanske jag har förklaringen till mitt tråkiga humör.Nu ska jag fixa lite mat sen ska jag slänga i en rolig film i dvdspelaren & gömma mig i soffan. Kan ju hoppas jag är på bättre humör efter den.Förlåt för alla svordomar.Kram E

 
 
Manne

Manne

14 februari 2007 16:18

Hade jag haft ditt nummer...
ahh, du sa rolig sms hälsning. Vette tusan om man kan ställa upp på det förståss.

Jag är inte så lycklig hörru, skall vi ta och småsura lite på kapp.
Glad är jag, rik. Men lycklig. Njea.

*skickar en tråktårta som vi kan äta tillsammans, två hjärthalvor*

Syster, du är förlåten, för f.n :)

http://one2many.bloggagratis.se

 
Ingen bild

E

14 februari 2007 17:03

Gulliga du :)
Skit samma om det är ett roligt sms, hade varit kul med en rad bara.
Är också glad.....för det mesta, men inte lycklig. Är rik på erfarenheter & omtänksamhet gentemot andra.

Låter fint med en tråktårta *niger & tackar*

Skönt att jag blir förlåten av dig :)

 
MammaMu

MammaMu

14 februari 2007 20:22

Just EXAKT så kände jag inför min msn-sex-kompis, han ville bara ha kul och det där seriösa som en annan vill ha OCKSÅ, det va han inte lika intresserad av.
Men så blev han också blockerad... *flinar elakt*

http://hemmahos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

E

14 februari 2007 20:41

Jag har inte kommit dit än.....men vänta du bara J, det kanske händer snart *asg*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards