Alla inlägg under februari 2007

Av BeaTris - 17 februari 2007 08:24

Vanilla Ninja - Cool VibesDon't want you to lead me to the darkDon't need you to tear my heart apartDon't do that, though people say that you're my enemyI know you can set me freeDon't want you to come so close to meDon't need you to blow my fantasyBut I know that you are livin' far beyond those liesI can see the danger rise in your eyesCool vibes, why don't you kill meCool vibes, why don't you turn your eyes awayCan't you see we're free to dieCool vibes, all we can do is fight and prayCool vibes, why don't you thrill meCool vibes, why don't you kill meAll that I can see are shadows of my destinyDon't want you to make me feel afraidDon't need you to take away the hateBut I know that you will break the seal of mysteryLeave it to my fantasy, what will beCool vibes, why don't you kill meCool vibes, why don't you turn your eyes awayCan't you see we're free to dieCool vibes, all we can do is fight and prayCool vibes, why don't you thrill meCool vibes, why don't you kill meAll that I can see are shadows of my destinyStay close to me, infinityEnigma's what we shareBut I don't careYou'll be thereCool vibes, why don't you kill meCool vibes, why don't you turn your eyes awayCan't you see we're free to dieCool vibes, all we can do is fight and pray(For some broken heroes)Cool vibes, why don't you thrill meCool vibes, why don't you kill meAll that I can see are shadows of my destiny

Av BeaTris - 17 februari 2007 07:44

Pling Ögonen slås upp exakt Kl 7.00.....vad är det för problem här? Varför kan jag inte få en liiite längre sovmorgon? Säg nu inte att jag ska försöka somna om.....för det försökte jag med, omöjligt. Dessutom om jag mot all förmodan skulle göra det så kommer jag vakna med huvudvärk & en kropp seg som kola. Känner förresten att huvudet värker.....sovit för varmt kanske? Det brukar bli så då eller om jag sover för länge. Jobba idag då.....får hoppas det går bra trots retligheten i halsen. Ska gå lite tidigare & ta vägen förbi macken & köpa halstablettet så jag kan ladda fickan full.Hoppas verkligen det inte går vinterkräksjuka på jobbet fortfarande, men det borde det inte göra, det är ju en hel månad sen jag jobbade sist. Nu ska jag peta i mig frukost, magen kurrar.Kram E

Av BeaTris - 16 februari 2007 23:00

Nu är det dags för mig att knyta ihop dagens påse. Kvällen blev inte så farligt ensam ändå, snackade bort en stund med kompisen som bodde här. Har suttit på Msn med ett par nya kontakter.....trevliga :)Såg också på Så ska det låta, rätt skapligt idag, har sett bättre avsnitt. Har tagit en varm dusch nu & ska snart sova för natten.....i renbäddad säng, finns inget bättre. Har i allafall sovmorron, ska ju inte börja förrens 13 & jag hoppas jag inte blir plakat nu under natten så jag måste ringa & ställa in.....svårt för dom att få tag på vikarie med så kort varsel. Skulle tydligen gå på vakant rad efter Kl 16, vet inte riktigt vad det är.....kanske får hjälpa till där det behövs, men det lär märkas imorrn.Godnatt & sov gott.Kram E

Av BeaTris - 16 februari 2007 20:09

Jag har:(x) snott den här listan från nån (x) rökt en cigarett ( ) rökt en cigarr (x) varit full ( ) hånglat med någon av samma kön (x) varit kär (x) blivit dumpad (x) dumpat någon ( ) fått sparken (x) rymt hemifrån (x) haft känslor för någon som inte känt samma sak ( ) blivit arresterad ( ) hånglat med en främling (x) gått på en blinddejt (x) ljugit för en kompis ( ) varit kär i en lärare (x) skolkat ( ) legat med en medarbetare (x) sett någon dö (x) varit kär i en av mina internetkompisar ( ) varit i Kanada ( ) varit i Mexiko (x) flugit ( ) spytt i en bar ( ) sett en del av mig själv brinna ( ) ätit sushi ( ) åkt snowboard ( ) crowdsurfat under en konsert (x) varit i ett våldsamt/mkt svartsjukt förhållande (x) tagit smärtstillande (x) älskar eller saknar någon just nu (x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi (x) gjort en snöängel ( ) haft ett te-party ( ) byggt ett sandslott (x) hoppat i en vattenpöl (x) lekt utklädd (x) hoppat i en lövhög ( ) åkt släde (x) fuskat när jag spelat spel (x) varit ensam ( ) somnat i skolan/på jobbet ( ) använt ett falskt id ( ) varit med i en jordbävning (x) rört en orm ( ) sovit under stjärnorna (x) blivit kittlad ( ) blivit rånad (x) blivit missförstådd ( ) tagit hand om ett råddjur/get (x) vunnit en tävling (x) gått mot rött ( ) blivit avstängd från skolan ( ) varit i en bilolycka (x) haft kramp (x) känt mig som en utstött ( ) ätit ett helt glasspaket på en natt ( ) dansat i månljus (x) hatat mitt utseende (x) varit vittne till ett brott (x) ifrågasatt mitt hjärta ( ) varit besatt av post-it lappar ( ) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna ( ) varit vilse (x) varit på andra sidan landet (x) simmat i havet (x) känt som om jag håller på att dö (x) gråtit mig själv till sömns (x) lekt polis och rånare (x) sjungit kareoke (x) betalat för mat med bara mynt (x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort (x) busringt (x) fångat en snöflinga på tungan (x) dansat i regn (x) skrivit ett brev till tomten (x) tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om (x) blåst bubblor ( ) gjort upp eld på en strand ( ) förstört en fest ( ) åkt rullskridskor (x) fått en önskan uppfylld ( ) burit pärlor ( ) hoppat från en bro ( ) sagt till en främling att du älskar honom/henne (x) kysst en spegel (x) sjungit i duschen (x) burit en svart klänning (x) drömt att jag gift mig med någon ( ) limmat fast min hand i något ( ) fastnat med tungan i metall ( ) kysst en fisk ( ) varit en cheerleader (x) suttit på ett tak (x) skrikit så att jag inte fått luft ( ) byggt en kärra ( ) pratat i telefon i mer än sex timmar (x) stannat uppe hela natten ( ) inte duschat på en vecka (x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet (x) klättrat i träd ( ) haft en träkoja (x) en rädsla för att titta på skräckfilm ensam ( ) en tro på spöken ( ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger ( ) brutit ett ben ( ) fångat en fisk och sen ätit den (x) fångat en fjäril (x) skrattat så mycket att jag grät (x) gråtit så mycket att jag skrattade ( ) fuskat på ett prov ( ) haft en Britney Spears-skiva (x) glömt någons namn (x) sovit naken (x) svimmat (x) snattat (x) pratat med en främling i mer än fem minuter ( ) gett en uteliggare mer än 50 kronor ( ) spottat på någon jag ogillat ( ) hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt (x) varit otrogen (x) varit svartsjuk (x) tagit studenten (x) haft sex mer än sex ggr (x) tatuerat mig (x) piercat mig på annat ställe än öronen ( ) rakat skallen slät (x) rakat mig någonstans förutom i ansiktet ( ) dykt djupare än trettio meter ( ) hoppat fallskärm ( ) hoppat bungyjump(x) skrivit en överdrivet lång lista Kram E

Av BeaTris - 16 februari 2007 18:38

Nu har jag ätit.....färsk pasta & tomatsås med basilika. Smakade sådär, konstigt att det inte är så mycket mat som smakar gott i ensamt tillstånd. Mat ska ju ätas tillsammans med någon, inte vill jag sitta själv. Fast jag kan ju inte bara äta mackor heller, inte bra.Ringde till barna, allt var bra. K ska på två(!) kalas på Söndag, inte dåligt. Så han berättade vad han hade köpt.....det var visst en robot till ena kompisen & en polis till den andra. Han berättade också att dom köpt nya soffor *vilket jag visste* han sa att dom var gula(?) Sen sa I att dom var i skinn.....jag säger bara blä, det låter inget vidare. Jag tycker tygsoffor är snyggare. Men jag måste nog se det med egna ögon innan jag uttalar mig mer om det. Hon hade visst åkt pulka idag & varit & tittat på handboll nu ikväll. Annars händer det inte mycket här, upptäckte att jag glömt vattna mina blommor i sovrummet.....så nu har jag gjort det.Kram E

Av BeaTris - 16 februari 2007 15:32

Är klar med städ/tvätt/disk & allt annat. Lägenheten är ren & fri från allt som var rörigt.Så nu återstår resten av em, vad ska jag hitta på??? Känns inte så lockande att sitta själv ikväll.....igen. Är trött på att jaga ointresserade typer så nu funderar jag på att bjuda hit min tjej.....min älskling..... I, hon kanske vill komma & umgås med sin Mamma & marsvinen. Kommer jobba imorrn som det är nu, kliar visserligen i halsen men jag får väl skaffa halstabletter så ska det nog gå bra. Börjar bli hungrig, vad ska man hitta på att äta? Fasen jag tror jag är frågvis idag.....bry er inte om det, jag är expert på att prata med mig själv :)Kram E

Av BeaTris - 16 februari 2007 11:49

Nästan klar med allt nu. Har bara hallen kvar att städa.....lite tvätt också men det pågår för fullt därute. Har vattnat blommor & kört en genomvädring & sänkt termostaterna på varenda element, dom var verkligen varma nu. Är bara sååå duktig.....& denna gång ljuger jag inte.Kram E

Av BeaTris - 16 februari 2007 08:06

*Surprise*Jag har vaknat.....av mig själv, ingen mobil som började skrälla kvart i 7, men sen att klockan bara var 20 i 7 när jag vaknade kvittar kanske. Låg & drog mig en stund innan jag klev upp.Nu har jag hunnit äta frukost, passade på medan jag gjorde en rensning på datorn. Ska sitta här en stund innan jag drar igång med lite städning.....tänkte försöka vara duktig & köra hela programmet idag. Ett rum i taget så är det snart klart. Måste ringa några samtal också.Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards