Direktlänk till inlägg 21 maj 2007

* FamiljeFest

Av BeaTris - 21 maj 2007 20:14

Den blev av iallafall. Exet & tjejen ändrade sig, dom visste ju inte om uppträdandet först. Så dom skippade fotbollsträningen så gick vi dit allihop, riktigt trevligt. Hon är som en kompis den tjejen. I´s dansträning är imorron & två dar till den här veckan. Nu börjar hårdträningen. Dom kör igenom hela showen, vilket innebär ca 2 timmar. Så denna vecka & nästa är det träning tre dar sen är det generalrepetion nästa Söndag & så är showen Må-On V 23.


Men vad hände ikväll då? Jo först fick vi gå en liten aktivitetsrunda. På 7 stationer var det pusselbitar vi skulle samla. På övriga 6 så skulle man göra något speciellt, tror barna testade om föräldrarna hade kvar sina barnasinnen. Det var:

* Gå balansgång * Gå på styltor (hinkar med snöre) * Kasta boll i hink & två olika däck * Hoppa på ett ben * Åka rutschkana * Lägga pusslet som blev en ekorre precis som barnas avdelning.

Efter rundan var det en liten sångstund, dom hade övat in några sånger & rörelser som dom framförde alldeles utmärkt. Vilka duktiga barn & så coola sen, iförda keps & solglasögon trots att regnet öste ner utanför taket där vi satt. Hade tur när vi skulle hem, för då var det uppehåll & jag kunde gå hem, känns så onödigt att Exet ska skjutsa den lilla omvägen. Men nu har himlen mörknat & öppnat sig igen.


Jag har precis blivit klar med filmrecensionen som ska lämnas in imorrn, såå skönt för nu är allt hemarbete klart. Fick visserligen göra ännu en uppgift i Sjukvård, men skulle fått kämpat ganska hårt för ett MVG så jag tror jag nöjer mig med ett VG.


Kram E


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BeaTris - 7 januari 2010 11:06

Igår var brorsan här & hälsade på, kan inte minnas när vi sågs sist. Överdriver nog inte om jag säger att jag tror det var julen 2008. Oftast ses vi ju bara vid födelsedagar & sånt. Han jobbar också rätt ofta vid dom tillfällena så tiden rinner lätt ...

Av BeaTris - 28 december 2009 09:16

Jag är verkligen urdålig på att blogga här, kanske borde lägga ner här & bara ha min blogg om graviditeten. Men det känns som det är tillfälligt, mycket kretsar ju kring Bebisen nu. Vi har i allafall kommit in i slutet på år 2009, snart är det n...

Av BeaTris - 6 november 2009 19:22

Tänk att det ska behöva gå två veckor mellan varje inlägg, men det beror nog mycket på min andra blogg, sen har nästan varje dag sett likadan ut. Sen sist då Kristoffer hade feber har vi hunnit med att fira tre födelsedagar, dock samtidigt uppdelat p...

Av BeaTris - 20 oktober 2009 08:59

I Söndags em ringde telefonen här & i andra änden fanns en ledsen pojke som hade rejäl feber, huvudvärk & Mammalängtan. Kunde ju inte göra annat än att säga att han fick komma tidigare. Han har fått vara hemma Måndag & idag men är feberfri & mycket p...

Av BeaTris - 14 oktober 2009 07:58

En evighet sen sist, jag vet men jag har ägnat lite tid åt en annan blogg...en låst sådan. Jag har dom senaste veckorna mått lite dåligt & i den bloggen finns förklaringen. Nu mår jag bättre & funderar på att öppna den men vill du ha adress + lösen r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards