Alla inlägg under februari 2007

Av BeaTris - 9 februari 2007 15:21

Jag har fått mens.....Erkänn att ni tänker: Är hon knäpp???Det är skönt att få det denna omgång för nu kan jag komma igång med mid mina Cerazette. Jag tog ju ut spiralen för en vecka sen & fick p-piller istället. Hon trodde att dessa kunde hjälpa lite mot mina Pms-svängningar utan att rubba allt för mycket i andra saker såsom sexlust & vikt. Var inne på P-spruta men den kan ställa till det rätt bra har jag förstått. Ökad aptit (Tack men Nej tack, vill inte äta mer än vad jag redan gör) & minskad sexlust (Den har varit förlorad tillräckligt länge, nu när jag hittat den igen vill jag inte förlora den) Så nu ska jag testa dom här.....så får jag se om ett par månader hur det funkar, annars får jag hitta något annat. För skyddad vill jag känna mig. Inget hört ang ett prov jag tog så där kan jag känna mig lugn. Men cellprovet får jag vänta på. Bara hoppas det inte visar på förändringar. Kram E

Av BeaTris - 9 februari 2007 15:06

Det var jag det :(Var väl lite väl tjatig på K när vi gick hem, men han kan han också. Nu har vi sagt Förlåt & gosat lite så nu är det bra igen. Han behöver nog lite mellis i sin mage.Kram E

Av BeaTris - 9 februari 2007 12:30

Har inte fått sitta på ett tag nu.....har passat på att diska, bädda & dammsuga lite. Tror inte I är speciellt sjuk länge.....respektlös & kaxig just nu. Det gör att jag känner hur det bara kryper i kroppen *suck*Nu ska jag fixa något ätbart & sen ska jag hämta K, lovade att komma innan mellis. Kram E

Av BeaTris - 9 februari 2007 09:40

Vilda (närmast kameran) & Tufsa. Vi kom överens om att stavningen på Tufsa ska vara med ett F istället för två, annars blir det nog så att man tror hon är Tuff men hon är ju döpt efter sin tufsighet i pälsen. Tufsa blev lite mörk där hon ligger & trycker.....skönt att ha syrran att gömma sig bakom.Kram E

Av BeaTris - 9 februari 2007 09:16

Klockan är kvart över 9 & jag har redan haft 68 besökare idag. Vad har hänt??? Har inte skrivit om sex vad jag vet. Fortsätter det så här så slår jag fler rekord idag. Rekordet på unika besökare på en dag ligger på 78 enligt min statistik. Det är bara tacka & ta emot kanske?Kram E

Av BeaTris - 9 februari 2007 09:09

Igår slog jag nog mitt eget rekord i inläggsskrivning. Det blev upp emot 8 stycken.....kan ju undra om jag har ett liv. Kan tänka mig att det blir några stycken idag också. Kram E

Av BeaTris - 8 februari 2007 23:13

Att jag sliter mig från datorn nu. Klockan har passerat läggdags för länge sen. Men jag fastnade i en Blogg & har bombarderat den stackaren med massa kommentarer *Förlåt* Tror du vet vem du är om du läser detta :DSka vara hemma med I imorron också, hon är bra förkyld & hostar ganska mycket på kvällen. Även K hostar men är inte lika dålig. Han kan säkert gå imorron igen. Sen är det helg, Lördag blir jag ju barnledig några timmar. Vad ska jag roa mig med då?? Tvätta kanske?? Nää det gjorde jag idag & städa tänkte jag göra imorrn. Men det "problemet" tar vi då. Nu ska jag göra I sällskap i sängen.....hon kom tassandes för en liten stund sen & jag har inte hjärta att köra tillbaka henne till hennes säng. Kram E

Av BeaTris - 8 februari 2007 20:02

Marsvinsflickorna.....så söta dom är, men lite chockade ännu tror jag. Undrar säkert vart Mamma & Pappa tagit vägen. Vi pratar med dom, klappar lite & har t.o.m kunnat ha dom i knät en stund. Dom har fått hö, färska grönsaker & lite foder. Tror dom kan klara sig utan vatten till imorrn, måste köpa ny fräschare vattenflaska till dom. Nu ska dom få vara ifred så får vi gulla med dom imorron igen då jag ska ta en bra bild.....lite för mörkt nu. Namnen då?? Den vi tyckte skulle heta Vilda från början är mer en Tuffsa, ni ska se hennes päls. Blandning av sheltie & virvel. Hon har stans Moahawk på huvudet & är rätt så tuffsig i sin päls. Den andra är mer släthårig men ändå sheltie. Trefärgad, brun vit & svart. Hon har ett svart öra så jag tyckte väl Svartöra skulle passa, men det var ingen som höll med, utan vi enades om att hon ska få heta Vilda.....det namnet ville vi ju ha först. Sen att hon är lugn som en filbunke just nu kanske kvittar.....det kan ju ändra sig. Så Vilda & Tuffsa får det nog bli.Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards