Alla inlägg under februari 2007

Av BeaTris - 20 februari 2007 07:32

Vardag: Något kommer din väg och om du tar dig tid att uppskatta det, kommer du att ha vunnit mer än du först trodde. Kärlek/Relationer: Idag kan kärleken blomma upp ordentligt om du är snabb nog att greppa chansen. Pengar/Arbete: Du har länge känt dig splittrad. Men i dag får du äntligen tillfälle att fokusera på en sak i taget. Dagens Citat: Franskt ordspråk -Kärleken får tiden att fly. Tiden får kärleken att fly. Lyckonummer: 25

Av BeaTris - 19 februari 2007 20:06

Det känns väldigt skönt att jag blev klar med i allafall en uppgift idag. Hann även börja på Studieenhet två.....den ska vi ha prov på senare, inte helt klart än om det blir innan eller efter APU´n. Vi ska ju ut v. 11-14. Inte helt klart var vi hamnar. Har fått välja men vem säger att jag får det jag vill ha?? Så imorron blir det till att fortsätta leta förklaringar på nyckelord inom hjärt & lungområdena. Sen är det en hel massa frågor som ska besvaras också. Måste även komma igång med inlämningsuppgiften på en utvecklingsstörning. Ska jag börja känna panik??? Nää för det lär inte hjälpa, det blir inte fler timmar på dygnet för det & stressar jag så blir det inget bra arbete. Lika bra att ta det lugnt & metodiskt. Kommer vara i skolan mellan 9 & 15.....kanske lite längre, få se hur trött hjärnan är då. Det suger i min Krama barnen tarm.....det känns så tomt här. Längtar efter dom & funderar på vad vi ska hitta på i slutet av veckan. Jag undrar om min Mamma tog ledigt på fredag, funderar på att ta med barna till simhallen.....lite lättare om vi är två för hur jag än vill så kan jag inte dela på mig. Kloning kanske vore något. Tänk att kunna vara på flera ställen samtidigt. Kram E

Av BeaTris - 19 februari 2007 13:31

Suttit & skrivit ett bra tag nu.....trött i skallen så nu blir det lite mat. Det är hur lugn som helst här på skolan, vi är väl 10 stycken sammanlagt.....varav 6 är från klassen inkl jag själv då. Kram E

Av BeaTris - 19 februari 2007 07:33

Klar för avgång.....mot skolan. Men än är det inte dags. jag har gott om tid.Ska packa ner lite skolarbete så får jag se vad jag ska börja med. Det lutar åt ett arbete om en mag/tarmsjukdom.....få se om jag hittar något lagom svårt att bita i.Jag hoppas barnen har det bra, känns konstigt att inte ha dom.....men snart så får jag träffa dom igen & så många kramar dom ska få då. Kram E

Av BeaTris - 19 februari 2007 07:19

Tror minsann dagen på soffan gjorde lite underverk igår. Förkylningen sitter i men det känns ändå som att den inte blir värre.Har inte sovit så bra inatt, vaknat ett par gånger men snart somnat om igen. Det beror inte på det här med L absolut inte. Det är lite annat men inget som jag mår dåligt över som tur är. Genom att dela med mig av det jag känner till L så tog jag ett steg närmare det jag vill ha.....ett harmoniskt lugn i kroppen över att vara singel. Att känna "det är ingen fara, det är ingen panik".....att kunna njuta av det utan att må dåligt. Precis den känslan jag hade i slutet av november. Jag är snart där igen.....vänta bara. Vissa säger ju att kärleken dyker upp när man minst anar det & jag vet att det stämmer.....har varit med om det. Synd bara att den kärleken jag då fick inte var 100% färdig med sitt. Det är känslorna för T som ligger & pyr.....vet inte exakt vad jag känner där. Ligger dom latent i kroppen tills den dagen vi kanske ses? Eller är det bara minnen av dom känslor jag hade?Jag kanske måste jag dela med mig av mina tankar till honom också.....ta reda på vart han står nu...... Så jag kan ta ännu ett steg i rätt riktning. Små funderingar denna morron.Kram E

Av BeaTris - 19 februari 2007 07:09

Vardag: Om du lyssnar noga på din intuition kommer du att veta var och när det är bäst att hålla tyst. Kärlek/Relationer: Även om din älskade inte finns hos dig, så betyder det inte att man kan kasta sig över vem eller vad som helst! Tänk på att det är någon annans känsolr du leker med och det att det inte är bara du som ska ha roligt! Pengar/Arbete: Låt inte din dumdristighet locka dig att låna ut pengar till folk som inte kan ta ansvar! Dagens Citat: Carl Hammarén -Man ska inte klandra ungdomen. Snart är man kanske ung själv. Lyckonummer: 25

Av BeaTris - 18 februari 2007 22:21

Jag har delat med mig av min Blogg.....mina allra innersta tankar. Var lite nervöst när jag visste att han satt & läste. Hur skulle han reagera? Jag tänkte att nu är det kört för mig. Jag pratar om L.....han fick adressen, inte bara så där utan jag skrev på Msn att jag läste min blogg & han frågade efter adressen. Visst tvekade jag, men bara någon sekund, kände att det får bära eller brista. Har ju skrivit en del privata tankar. Som jag förr eller senare måste släppa ut.....låta just honom få ta del av, det är ju honom en del handlar om.Men det var inte så farligt. Hjärtat gick inte sönder, för det var ingen som trampade på det. Han sa ärligt vad han kände & det är ju som jag innerst inne anat.....& det är ok, jag förstår honom. Skulle resonerat precis likadant. Vi är jättegoda Vänner & det betyder så mycket för mig. Så L.....om du läser detta, kom ihåg att du har en speciell plats i mitt hjärta, det har du haft sen första gången vi träffades & kommer alltid ha. Var rädd om dig, för det finns bara en :)Kram E

Av BeaTris - 18 februari 2007 20:42

Dax för några innehållslösa rader igen.....tycker verkligen någon att det jag skriver är något att ha?? Vissa verkar komma tillbaka & nya verkar hitta hit också, för besöksmätaren tickar stadigt uppåt.Häromdagen fick jag brev från Vilda (inte marsvinet nu) att deras sida var minsann upphottad & det skulle vara så bra. Så lät det i allafall. Eftersom jag just nu inte har pengar till att öppna upp den profilen som ligger nere så skaffade jag ny.....var ju självklart nyfiken. Visst är layouten lite snyggare.....men det andra var jag inte så nöjd med.När man först kommer in så är man Turist för att bli bonus så kostar det. Visst att vissa delar är bra att ha, men förr kunde man som turist svara på mail, det kunde man inte nu, dessutom kunde man inte skriva i folks gästböcker heller. Hur i allsin dar ska man då få kontakt med någon om man inte betalar in 49 kr för en månad genast bums??? För den som aldrig varit där vill ju kanske inte ens vara kvar.Detta hade dom gjort för att vissa utnyttar detta gratisabonnemang till att trakassera andra sexuellt & såna dumheter. Jävla idioter *ursäkta*Så dit in går jag inte nu.....möjligtvis om jag betalar in för det som ligger nere, time will tell som man säger.Så istället tog jag upp en annan sida jag har, den har legat nere ett bra tag nu. Men bara för skojs skull så & för att se om jag är attraktiv på marknaden ;)Fick napp idag.....men det var rena rama barnarovet för mig, han var 12 år yngre & det mina kära vänner är inget för mig. Jag vill ha en man som vet vad han gör. Så nu återstår att se om jag ska lägga ner hela dejtingskiten framöver & bara ägna mig åt mig själv.Har även beslutat att jag ska inte ta upp en Msnkonversation med J igen, nu får han visa framfötterna lite.....om han är intresserad av annat än sex vill säga. Annars gör jag som vissa andra.....en snäll liten blockering ;) Nu har jag tröttnat på att jaga.....nu vill jag bli jagad.Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards