Alla inlägg under februari 2007

Av BeaTris - 10 februari 2007 12:39

Var lite föör snabb med att ta bort omröstningen innan jag sparade reultatet, trodde väl kanske att man skulle få upp en sammanfattningsruta istället för att behöva kopiera från den som kommer upp vid röstningen.Nåväl.....kommer ihåg lite i allafall. Totalt 17 röstade & majoriteten tyckte kvinnan var Självständig - njuter av öl, atmosfär och egna tankar. Nu ska jag slänga upp en ny & nu vet jag hur jag inte ska göra nästa gång jag ska avsluta den.Kram E

Av BeaTris - 10 februari 2007 09:37

Barnen har åkt, kommer tillbaka framåt kvällen. Först några timmar i Busfabriken med hela tjocka släkten på Pappas sida. Dom fick tydligen presentkort på ett besök i julklapp så detta har varit bestämt ett tag. Sen blir det sen lunch/tidig middag hemma hos F & F. När jag satt här i godan ro ringde telefonen.....Pappas fru *L* men hon hade inget dödsbesked som tur var. Dom ville träffa oss & bjuda på lunch så vi bokade in morrondagen eftersom idag är det ju lite svårt. Hon säger alltid att hon inte har något speciellt men hon får alltid ihop något som smakar bra av det hon har hemma. Så skulle vi se filmen Bilar också. Dom har tydligen köpt hem lite filmer som deras barnbarn *10 stycken* kan se på när dom är på besök. K har ju sett den men han vill säkert se den igen. Nu ska jag ta & diska, sen ska jag orgnisera upp en skyddsvall så jag kan släppa ut marsvinen lite.....Tufsa är lite skojig, hon satt i matskålen när jag tittade till dom nyss. Hur ska jag tolka det??? Att det är tomt kanske. Kram E

Av BeaTris - 10 februari 2007 07:58

Varit vaken en timme vid detta laget.....begär inte mycket men det skulle varit skönt att få sovit tills dess att mobilen skulle ringa. Men nähä, I väckte mig med orden att hon drömt att hon blev halshuggen.....stackars barn, vilka drömmar, var kommer dom ifrån?K hade återigen drömt om dagiskompisarna & att dom åkte racerbil.....det gör dom ofta *L*Själv drömde jag att jag pratade med pappas fru i telefon.....hon försökte få fram något.....tror hon försökte säga att någon hade gått bort, men jag hörde inte vad hon sa. Tror det var något på Lo i början. Svårt att säga & jag tar inte drömmar så allvarligt. Nu blir det strax frukost här.....magen kurrar & ungarna ska ju iväg om en timme.Kram E

Av BeaTris - 9 februari 2007 20:56

Inlägg & även dagens. Ungarna har inte somnat.....av olika anledningar. Själv gäspar jag så käkarna gör ont, därför ska jag nu förbereda mig för sängen. Somnar inte ungarna inom den närmsta halvtimmen så får dom göra mig sällskap. Tack för idag, det blev en del inlägg.Kram E

Av BeaTris - 9 februari 2007 20:14

Smög för att titta om K somnat.....döm om min förvåning när jag ser ett par uppdragna ben & ett par händer som ligger & leker med gardinen. Som tur var såg han mig inte, annars hade han väl börjat tjoa igen. Hoppas han somnar snart för jag är också trött & vill ha en lugn stund för mig själv nu. Lite svårt dock med tanke på att båda ungarna hostar så jag tror lungorna ska spricka på dom.Kram E

Av BeaTris - 9 februari 2007 20:01

Mina alltså.....ska dom orka upp imorrn med så får dom gå lägga sig skapligt ikväll. Tror att dom somnat redan, K var sååå upptrissad innan läggdags, nästan så jag tänkte att nu tar det en timme innan ungen sover. Men inte ett ljud sen jag lämnade sovrummet. Så vad ska jag ha för mig imorrn på min barnlediga dag??? Det problemet tar vi då, nu ska jag bara sitta här.....varvat med soffan & njuta av stillheten som råder. *Mysigt* Kram E

Av BeaTris - 9 februari 2007 17:28

Jag har fått med fel unge hem!!Den som är här är inte min....var är K???Den här han bara busar & spelar clown & jag vet inte allt.Snacka om att spela över & Mamma vet inte om hon ska skratta eller gråta.Får hoppas lite middag i magen skapar lugn hos pojken.Kram E

Av BeaTris - 9 februari 2007 16:33

Ta en cider ikväll.....dom blev ju kvar från förra helgen. Har molvärk i magen & känner mig halvt som halvt irriterad. Då kanske inte alkohol är utvägen men en skadar inte. Skulle aldrig dricka mig full i barnas närhet. Brukar alltid dricka cola eller vad nu dom vill ha till maten men någon gång i halvåret vill jag ta något annat & ikväll är det en sån gång. Så skål & trevlig fredag på Er :)Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards