Alla inlägg den 18 februari 2007

Av BeaTris - 18 februari 2007 22:21

Jag har delat med mig av min Blogg.....mina allra innersta tankar. Var lite nervöst när jag visste att han satt & läste. Hur skulle han reagera? Jag tänkte att nu är det kört för mig. Jag pratar om L.....han fick adressen, inte bara så där utan jag skrev på Msn att jag läste min blogg & han frågade efter adressen. Visst tvekade jag, men bara någon sekund, kände att det får bära eller brista. Har ju skrivit en del privata tankar. Som jag förr eller senare måste släppa ut.....låta just honom få ta del av, det är ju honom en del handlar om.Men det var inte så farligt. Hjärtat gick inte sönder, för det var ingen som trampade på det. Han sa ärligt vad han kände & det är ju som jag innerst inne anat.....& det är ok, jag förstår honom. Skulle resonerat precis likadant. Vi är jättegoda Vänner & det betyder så mycket för mig. Så L.....om du läser detta, kom ihåg att du har en speciell plats i mitt hjärta, det har du haft sen första gången vi träffades & kommer alltid ha. Var rädd om dig, för det finns bara en :)Kram E

Av BeaTris - 18 februari 2007 20:42

Dax för några innehållslösa rader igen.....tycker verkligen någon att det jag skriver är något att ha?? Vissa verkar komma tillbaka & nya verkar hitta hit också, för besöksmätaren tickar stadigt uppåt.Häromdagen fick jag brev från Vilda (inte marsvinet nu) att deras sida var minsann upphottad & det skulle vara så bra. Så lät det i allafall. Eftersom jag just nu inte har pengar till att öppna upp den profilen som ligger nere så skaffade jag ny.....var ju självklart nyfiken. Visst är layouten lite snyggare.....men det andra var jag inte så nöjd med.När man först kommer in så är man Turist för att bli bonus så kostar det. Visst att vissa delar är bra att ha, men förr kunde man som turist svara på mail, det kunde man inte nu, dessutom kunde man inte skriva i folks gästböcker heller. Hur i allsin dar ska man då få kontakt med någon om man inte betalar in 49 kr för en månad genast bums??? För den som aldrig varit där vill ju kanske inte ens vara kvar.Detta hade dom gjort för att vissa utnyttar detta gratisabonnemang till att trakassera andra sexuellt & såna dumheter. Jävla idioter *ursäkta*Så dit in går jag inte nu.....möjligtvis om jag betalar in för det som ligger nere, time will tell som man säger.Så istället tog jag upp en annan sida jag har, den har legat nere ett bra tag nu. Men bara för skojs skull så & för att se om jag är attraktiv på marknaden ;)Fick napp idag.....men det var rena rama barnarovet för mig, han var 12 år yngre & det mina kära vänner är inget för mig. Jag vill ha en man som vet vad han gör. Så nu återstår att se om jag ska lägga ner hela dejtingskiten framöver & bara ägna mig åt mig själv.Har även beslutat att jag ska inte ta upp en Msnkonversation med J igen, nu får han visa framfötterna lite.....om han är intresserad av annat än sex vill säga. Annars gör jag som vissa andra.....en snäll liten blockering ;) Nu har jag tröttnat på att jaga.....nu vill jag bli jagad.Kram E

Av BeaTris - 18 februari 2007 16:52

Jag chattade med en J en av mina fina killkompisar. Han har alltid varit glad för min skull då jag dejtat eller haft såna där härligt pirriga känslor för en speciell person. Nu är det äntligen min tur att få vara glad för hans skull. Han har träffat en tjej ett tag nu & dom har nu kommit fram till att dom är ihop. Blir så otroligt glad för hans skull. Han är en sån kille som alltid sätter andra i första rummet, han tänker alltid på sig själv i sista hand. Jag hoppas verkligen det här håller. Är så glad för hans skull samtidigt som jag blir lite avis, jag vill ju också ha det han har.Kram E

Av BeaTris - 18 februari 2007 14:32

Det är min Söndag det. Kollade första halvan av det Alpina, pratade sen bort en timme i telefon.....lyssnade & svarade mest. Började sen kolla andra halvan & slumrade till, vaknade med ett ryck när kommenatorerna skrek att det skulle bli silvermedalj.....måste dom gapa, en annan som är så lättskrämd flyger ju i taket. Men jättekul att det gått så bra för Svenskarna. Nu blir det soffan för min del igen.Kram E

Av BeaTris - 18 februari 2007 08:57

Vardag: Någon i din närhet smider planer som kanske inte direkt är till din fördel. Se upp med falska människor och lömska planer idag. Kärlek/Relationer: Det finns risk för att du börjar tro att du har blivit förälskad, men se upp det kan vara ett irrskott. Pengar/Arbete: Överväg noga om du för en tid vill ta på dig extrajobb, gör rutinarbetet först. Dagens Citat: Winston Chuchill - Ett spontant tal tar tre veckor att förbereda. Lyckonummer: 30

Av BeaTris - 18 februari 2007 08:43

Vaken & uppe men absolut inte på topp. Men jag ska inte klaga.....det finns alltid någon som har det värre. Idag tänkte jag börja med ett nytt återkommande inslag i min Blogg.....nämligen horoskop. Är kul & läsa men jag tar det inte på fullaste allvar. Jag har sett detta hos bl.a Liten men hon har vad jag har för mig veckans & jag tänkte köra dagens. Jag hittade Afrodite´s sida. Synd bara att man inte kan kopiera in dom små söta bilderna men det får gå ändå.För den som inte vet & vill veta är jag Skorpion så nästa inlägg blir dagens horoskop.Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards