Alla inlägg den 9 februari 2007

Av BeaTris - 9 februari 2007 20:56

Inlägg & även dagens. Ungarna har inte somnat.....av olika anledningar. Själv gäspar jag så käkarna gör ont, därför ska jag nu förbereda mig för sängen. Somnar inte ungarna inom den närmsta halvtimmen så får dom göra mig sällskap. Tack för idag, det blev en del inlägg.Kram E

Av BeaTris - 9 februari 2007 20:14

Smög för att titta om K somnat.....döm om min förvåning när jag ser ett par uppdragna ben & ett par händer som ligger & leker med gardinen. Som tur var såg han mig inte, annars hade han väl börjat tjoa igen. Hoppas han somnar snart för jag är också trött & vill ha en lugn stund för mig själv nu. Lite svårt dock med tanke på att båda ungarna hostar så jag tror lungorna ska spricka på dom.Kram E

Av BeaTris - 9 februari 2007 20:01

Mina alltså.....ska dom orka upp imorrn med så får dom gå lägga sig skapligt ikväll. Tror att dom somnat redan, K var sååå upptrissad innan läggdags, nästan så jag tänkte att nu tar det en timme innan ungen sover. Men inte ett ljud sen jag lämnade sovrummet. Så vad ska jag ha för mig imorrn på min barnlediga dag??? Det problemet tar vi då, nu ska jag bara sitta här.....varvat med soffan & njuta av stillheten som råder. *Mysigt* Kram E

Av BeaTris - 9 februari 2007 17:28

Jag har fått med fel unge hem!!Den som är här är inte min....var är K???Den här han bara busar & spelar clown & jag vet inte allt.Snacka om att spela över & Mamma vet inte om hon ska skratta eller gråta.Får hoppas lite middag i magen skapar lugn hos pojken.Kram E

Av BeaTris - 9 februari 2007 16:33

Ta en cider ikväll.....dom blev ju kvar från förra helgen. Har molvärk i magen & känner mig halvt som halvt irriterad. Då kanske inte alkohol är utvägen men en skadar inte. Skulle aldrig dricka mig full i barnas närhet. Brukar alltid dricka cola eller vad nu dom vill ha till maten men någon gång i halvåret vill jag ta något annat & ikväll är det en sån gång. Så skål & trevlig fredag på Er :)Kram E

Av BeaTris - 9 februari 2007 15:21

Jag har fått mens.....Erkänn att ni tänker: Är hon knäpp???Det är skönt att få det denna omgång för nu kan jag komma igång med mid mina Cerazette. Jag tog ju ut spiralen för en vecka sen & fick p-piller istället. Hon trodde att dessa kunde hjälpa lite mot mina Pms-svängningar utan att rubba allt för mycket i andra saker såsom sexlust & vikt. Var inne på P-spruta men den kan ställa till det rätt bra har jag förstått. Ökad aptit (Tack men Nej tack, vill inte äta mer än vad jag redan gör) & minskad sexlust (Den har varit förlorad tillräckligt länge, nu när jag hittat den igen vill jag inte förlora den) Så nu ska jag testa dom här.....så får jag se om ett par månader hur det funkar, annars får jag hitta något annat. För skyddad vill jag känna mig. Inget hört ang ett prov jag tog så där kan jag känna mig lugn. Men cellprovet får jag vänta på. Bara hoppas det inte visar på förändringar. Kram E

Av BeaTris - 9 februari 2007 15:06

Det var jag det :(Var väl lite väl tjatig på K när vi gick hem, men han kan han också. Nu har vi sagt Förlåt & gosat lite så nu är det bra igen. Han behöver nog lite mellis i sin mage.Kram E

Av BeaTris - 9 februari 2007 12:30

Har inte fått sitta på ett tag nu.....har passat på att diska, bädda & dammsuga lite. Tror inte I är speciellt sjuk länge.....respektlös & kaxig just nu. Det gör att jag känner hur det bara kryper i kroppen *suck*Nu ska jag fixa något ätbart & sen ska jag hämta K, lovade att komma innan mellis. Kram E

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards