Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av BeaTris - 22 oktober 2008 18:05

Nu har ännu ett Panduro-paket kommit, vill gärna hämta ut det. Hoppas på att hinna scrappa ihop något fint till Rickard men då behöver jag lite mer material & klockan drar iväg, vill hinna sätta Kristoffer i badet också under kvällen. Måste även vänta tills Isabella kommer från dansen innan jag kan gå. Känner mig lite smått stressad.....tidsmässigt & det är ju inte bra, få se hur jag ska prioritera när Isabella kommer innanför dörren. Behöver dessutom mer steg så en promenad till macken skulle vara bra men det tar ju lite extra tid att ta med barnen.....kanske kan få gå själv om jag har tur.

Av BeaTris - 22 oktober 2008 14:38

Nu lyssnar Kristoffer & jag på radio, skolans klasser genomför bl.a ett Melodikryss, alla klasser får sjunga en kort visa var & så ska man med hjälp av ledtrådar skapa ett ord.

Av BeaTris - 22 oktober 2008 10:55

Igår kom min älsklinskille (Kristoffer) hem & pratade om metallkopparna till värmeljus, insamling & pengar. För att stilla hans oro på kvällen då han inte riktigt visste vad det handlade om & kunde förklara för mig så ringde jag upp hans ena fröken & frågade. Det handlar om att Ikea har en värmeljusjakt, där ska man samla in metallkoppen & på så sätt tävla om 5000 kr. Klassen ska hjälpas åt att samla in & imorse fick grabben med sig tre tomma koppar att bidra till sopsäcken i klassrummet. Så nu får vi be släkt & vänner om att inte slänga några koppar, för här ska vinnas pengar till klassen ;)

Av BeaTris - 22 oktober 2008 10:51

Idag sänder Mjölbys skolelever egenproducerad radio & 14.30 tänker jag sitta vid datorn & lyssna för då är det mina barns skola som är med.

Av BeaTris - 22 oktober 2008 10:46

Dags att byta ut höstens fina färger mot lite spökigare layout. Det tråkiga är att bildena jag ibland lägger upp hamnar i en vit ruta mot den svarta bakgrunden men det får väl se ut så, det blev snyggare med svart inre bakgrund än vit mot den svarta/vita/orangea bakgrunden.

Happy Halloween & Trick or Treat närmar sig så spöka lugnt.

Av BeaTris - 22 oktober 2008 07:44

Ikväll är det 1 år sen jag hade min första dejt med Älskling, kan nog säga som så att jag var ganska pirrig innan. Vi har inte pratat om om vi ska fira något dagen nämnvärt, det känns heller inte så viktigt för mig. Jag vet att Rickard älskar mig & vill leva med mig resten av sitt liv & varje dag får jag bekräftelse på att han älskar mig.....i ord, så för mig är dagens datum inte så superviktigt men jag ska nog köpa en liten blomma & skicka ett gulligt sms. Jag vet inte om han själv tänker på att det var idag vi träffades första gången.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards