Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av BeaTris - 2 oktober 2008 19:16

                     


                           Stort Grattis till Anna som fyller år just idag

Av BeaTris - 2 oktober 2008 19:10

Har varit duktig & stegat idag med, tog faktiskt benen hem efter att handlat lite tidigare. På vägen hem messade jag Anna, länge sen jag hade kontakt med henne så jag frågade om hon hade tid att ses något någon dag. När hon ringde upp senare så höll hon på att fixa lite.....hon fyller ju år idag, hade inte en tanke på det. Hon bjöd över mig på fika så när jag gick dit tog jag vägen förbi blomsteraffären & köpte en liten grupp som hon blev glad för. Har fått i mig tre muggar kaffe & en kladdig muffins med glass. Tog sen en liten omväg hem & skådade en otroligt svart himmel, det kom nämligen en rejäl skur när vi satt i hennes kök & fikade. Snart kommer Älskling, då blir det the & rostad macka, hade tänkt fixa fisk men den får bli lunch imorron istället.

Av BeaTris - 2 oktober 2008 10:06

Det blev gårdagens resultat på stegräknaren, gick faktiskt ut en liten kvällsrunda & det var skönt trots småregn. Behövde lite frisk luft efter att sovit hela förmiddagen & sen bara suttit inne. Kanske tack vare promenaden jag orkade kolla både Grey´s Anatomy & Generation fett.

Nu har Rickard kommit hem & vi har ätit frukost tillsammans, ska ta en dusch så kanske vi kan åka en sväng sen.....behöver handla hem lite igen.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards