Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av BeaTris - 15 oktober 2008 10:40

Nu får det vara slutslöat, har suttit här på tok för länge även om jag diskat. Ska bädda ihop sängen & sen gå ut & gå, det är fint väder så ingen ursäkt finns. Försöker få med mig Jessica men hon svarar inte, hon gör inget säger hon på Msn få se vad hon säger om att gå en sväng. Rickard är hemma hos sig, han packar väl ihop lite saker som ska hit så med honom blev det inget gående idag.

Av BeaTris - 15 oktober 2008 09:58

Tema: Hösten


1. Tycker du om hösten?

2. Vad är din favoritsyssla på hösten?

3. Plockar du svamp och bär?


Mina svar:

1. Ja, innan alla löv ligger på backen så är hösten fin.

2. Promenera, fotografera & sitta inne när mörkret fallet & tända ljus.

3. Nää, det är inte något jag gör särskilt ofta.


Av BeaTris - 15 oktober 2008 07:57

                


Jag är nog lite piggare än Gustaf, har kommit upp, tvättat av mig & fått på mig kläder. Jag har även kopplat upp mig på Msn, kollat mail, reggat steg & surfat in på Blogga Gratis.....rutiner varje morron. Jag har fyllt upp vatten i diskhon.....ska diska upp, sätta på kaffet & sen sätta mig i soffan & ha en skön morron. Igår gick jag en promenad innan kaffet men den tar jag senare, tror Rickard kommer mitt på da´n som vanligt så då kan vi gå en sväng tillsammans. Idag ska jag även scrappa.....ensam eller med Anna, idag ska jag göra ett (eller flera) kort.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards